Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVelikonoční
08. 04. 2010
16
29
1351
Autor
Patcheesa
duben ňák není v pořádku
něco je špatně a nevím
syrové jaro je horší
než zima to spím
podivný duben mám
v báglu si nosím svý doma
sem a tam sem a tam – kam?
tak nebreč povídáš
za oknem měsíc úplný
ze soboty na neděli
velkolepý zmrtvýchvzkříšení
a já letos nepeču
vajíčka nezdobím
kopřivy nesbírám…
na velikonoce nezbylo místo
v báglu si nosím svý doma
podivný duben mám
a mám a
mám a mám a mám…a?
29 názorů
ona přeci jen ta "máma" je málo zřetelná... sám nevím, jestli bych to pochopil, kdybych nevěděl :)
...
dvanáctý!
Květoň Zahájský
13. 04. 2010
děkuju :). no nic není neměnné, tak doufám, že city nevymizí, ale budou se postupně (jak půjde život) různě transformovat, prohlubovat, měnit, co já vím... rychle pryč z těchhle úvah než se rozhodím :D.
Něžný_debil
13. 04. 2010
no a co teprve, když ti je 25 a pořád nic neumíš, neděláš, nemáš, ptž. studuješ a realitu vidíš leda tak přes stránky doporučené literatury :). A lidi kolem tebe jsou jinde, připadáš si jako debil - a třeba i něžný :). city - no právě - druhých ke mně. nebo spíš jednoho ke mně. jsou tam :). a proto jsem vlastně teď tak málokdy rozhozená a málo píšu :).
Něžný_debil
13. 04. 2010
z toho bilancování, např. na narozky... vždycky přemýšlím a napadá mě, že jsem strašně zasekaná v ničem, že nejdu kupředu dostatečně rychle, že nestíhám všechno, co bych stíhat chtěla a měla... uááá... a do toho začnu řešit různé city a pocity a vůbec, takže se prostě rozhodím :).
Něžný_debil
13. 04. 2010
No jo Květoni, píšu vždycky když jsem rozhozená a to poslední dobou asi nejsem. ale o různých svátcích a nebo na narozeniny, to jsem úplně bez sebe, bilancuji a spolehlivě se dostávám do příšerných stavů :).
máš-a... máša... není to samý co mám-a... máma ;). A my se v kritice učili vidět za slova hlouběji do samé podstaty slovních spojení, hříček... mno, holt každý nemá to štěstí :).
máš a...?
Co si z té básně mám jako čtenář vzít? Začátek byl dobrý, expozice kde něco není v pořádku a můžeme se těšit, že se dozvíme proč, nebo jaké to je, ale namísto toho se báseň rozmělní v nesouvisejících drobnostech a končí v rozpačitém tichu.