Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sespolu...
Výběr: Print
09. 04. 2010
38
42
2239
Autor
mořský koník
.
navzdory medu v tvé kávě
navzdory lávě v mých žilách
natruc všem Charybdám a Skyllám
kvůli společnému dechu
kvůli echu sdílených nocí
pro ten nekončící pocit
když vzlétám
dolů
.
42 názorů
mořský koník
03. 07. 2010mořský koník
03. 07. 2010mořský koník
03. 05. 2010
Scullyová a Mulderybda, to jsou opravdové novodobé příšery. Stará moudrost praví, že kdo unikl Scylle, propadne Charybdě, tak já unikl Scullyové a propadnul Mulderybdě. Tento herec -Duchowny - hraje v něčem, co je duchovny asi jako flákota masa. Tuhle jsem totiž kouknul na Českou televizi (čili z našich poplatků vydržovanou televizi!)a viděl kus dílu hrůzostrašnosti jménem Californication. No tak před tím upřímně varuju všechny poety a hlásím již opravdu pokročilý úpadek Ameriky, protože seriál, kde jediným smyslem je dostat do postele co nejvíce kolem prošlých děv(ek)a šprýmovat velmi ...tak nějak chlapsky...a zároveň pořád tak nějak strašně milovat svou bejvalou, která pro mě není až tak bejvalá a školit pubertální dceru o tom, že ta nahá paní v ložnici už odchází, no, prozvracel jsem zbytek noci.
mořský koník
03. 05. 2010
Jsem spíš pro Scyllu, ale za mého života se tolikrát měnil pravopis, že už jsem nějak lhostejný. Prý se možná ve starověku vyslovovala všechna "c" po e,i,y jako "k", takže se možná volalo na jednoho mudrlanta Kikero místo Cicero.Vědělas to? Ono asi spousta i jiných věcí byla hodně jinak než se píše v moudrých knihách a hraje v ještě moudřejších filmech. Tuhle jsem četl knížku, kde jistý spisovatel do nejmenších detailů popisuje řecké války, kouknu na autora: Čech jak poleno, učitel na malém městě. No prosím, a jak viděl do piklů na dvoře Athéňanů, Sparťanů i o čem přemýšlel hrozivý Xerxes. Fantazie a drzost mají k sobě tak blízko, že...
Ydá se mi to hezký, ale nezlob se, já vůbec netuším, co tím chceš říct. Asi jsem blbej...
mořský koník
19. 04. 2010
Pěkná, ke svačině. Takovéhle věci by měly být psány venku na zdech, kde mohou dotvářet prostředí jako ilustrace, jinak literární hodnota moc nee:-).
mořský koník
09. 04. 2010
...myslim, že jsem tu chvíli nečetl moc lepších...t* ...(sice jsem tu teď dlouho nebyl :-)) ...ne je vážně výborná)
aleš-novák
09. 04. 2010mořský koník
09. 04. 2010Mladý pán P.
09. 04. 2010mořský koník
09. 04. 2010
ano, pěkná, za mých časů se teda psávalo Scilla... dnes už nejsou Řecké báje ve školních osnovách? :-) */
mořský koník
09. 04. 2010Květoň Zahájský
09. 04. 2010mořský koník
09. 04. 2010
To "v tvé" je možná lepší "ve Tvé" - i když rytmus, já vím...
Nenašel jsem zde ale obsahově hluché místo,
Marek