Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV okně
09. 04. 2010
3
24
1854
Autor
Lampička
Zrozen ze světlého krepdešínu
usmívá se tupě na okenní rám
na výhled skýtající
tišící bolest
na výhled plný sněhu, a zmrzlých zubů z ledu
protože jaro odhalí zkamenělé duše
a pokrývka nebude stačit pro všechny
dívá se kolem
a suše se otáčí
panáček ze zmrzlého šustí
24 názorů
...na druhé přečtení se mi to docela zalíbilo...atmosféru tomu nelze upřít...(je teda pravda, že nad konkrétnějším sdělením jsem nijak zvlášť nepřemýšlel - a snad to ani není nutné)...
aj já se ti Lampičko omlouvám, že ti to tu Venango tak zaplevelil - někeří čtenáři sou děsně ukecaní - nechápu je absolutně...
:oD
tak už budu hodná teda a s omluvou mizím :o)
mořský koník
09. 04. 2010mořský koník
09. 04. 2010mořský koník
09. 04. 2010mořský koník
09. 04. 2010
mořský koníku, jenom se neboj, zas tak lehce se nedám. Jsem jako politik, něco naznačím, přislíbím, ale stejně z toho budu profitovat jenom já.
Začínám vážně přemýšlet nad těmi tečkami, je to asi jediné k čemu bych byla svolná. Ostatně, když jsme u toho, nemyslím si, že by člověk měl přepisovat svoje staré práce. Chci se z dobré kritiky jenom poučit a příště psát lépe.
P.S.: Ty jsi sameček? Víš o tom, že budeš rodit? (jestli už to tedy nemáš za sebou...)
mořský koník
09. 04. 2010
pokusím se to vysvětlit. Nerada používám tři tečky, ale za slovo "skýtající" příp. ještě před slovo "tišící" by se hodily. Je to, jako bych se v tom zasekla a najednou se rozhodla říct vlastně něco jiného. Vyhlédnu z toho okna, vidím něco, co mně donutí změnit názor. Jestli to ovšem nesedí, asi to změním. Díky za rady :-)