Vampirelorde, děkuji, jsme na tom stejně, co litujeme, že tu už není, ale pořád aspoň trochu je...
Kryla jsem miloval, skládal krásné verše a ještě k tomu složil hudbu. Taky bych mohl říci, že byl mým vzorem, co se poesie týče a hlavně byl stejen a nejin....díky za krásnou vzpomínku..zabolela, ale krásně, škoda že už není tady....a Tobě samozřejmě tip, máš srdce na pravém místě...:)
Díky, Kiwagamo, i za odkaz - podívám se na to. Vím, že měl bratra a že ten také zpívá. Ale Karel byl Karel a já si vždycky říkám, co by tak zpíval dnes. To by měl témat, že by to snad ani nestačil zpracovat.
Těší mě tvá návštěva v minulosti.:-)
Moje setkání s Karlem bylo na dálku...v Juldě Fuldě. Setkání s jeho bratrem v roce 2007 bylo na nejblíž jak to jde, hodně z rodinného "alba" prozradil, bolestného.I Honza je Kryl! http://www.jankryl.cz Mám vyjasněno a těší mě, že když hraju jsem s Karlem srovnáván. Byl to můj...vzor není správný termín...ale jsem ovlivněn. Za tu krásnou vzpomínku rozhodně maxi tip.
8hanko, děkuji, že jsi četla a snad se líbilo, jsem ráda.:-)
Kolousku, nadherne...Kryl bol velmi mudry clovek, vynimocny...od 1968 roku patri k mojim naj ...skoda, ze som stihla len dva jeho koncerty...boli nezabudnutelne...
Děkuji, jsem ráda, že tě to neodradilo. Nevyznělo to tak, jak jsem chtěla, i když jsem se opravdu snažila. Já jsem ho nikdy ani ve skutečnosti neviděla, ale mám ho pořád ráda a škoda, že není. Vlastně mi chybí všichni, co už nejsou.
Bíšo, děkuji, jsem ráda, že tě politika úplně neodradila.
guy, také moc děkuji, jste všichni milí. Jenom já jsem praštěná, až teď, když jsem ho uviděla, tak mi došlo, že už ho jednou mám u básničky Stále bude chybět. Myslela jsem, že tam mám jen Demokracii a je tam všechno. Tady se mi hodí víc.
Utíká to a přesto, jakoby se všechno opakovalo, škoda ho. Já si vždycky vzpomenu a doufala jsem, že si vzpomene víc lidí. Nedokázala jsem to napsat tak, jak jsem chtěla.
Potěšil jsi mě, že máš stejný názor. Snad o něm (ho)ještě uslyšíme. DĚKUJI.
Šestnáct(!) let… a jako by to bylo včera… Přitom je (už) tak málo slyšet. Nikdo nedokázal nastavit zrcadlo mocným tak, jako on a kdyby nezemřel, byl by dnes opět na indexu a jeho písničky bychom si přehrávali asi jen mezi sebou navzájem - tak, jako kdysi…
Děkuji za krásnou (a vznešenou) vzpomínku na Básníka, kterého skutečná sláva teprve čeká… Děkuji…
synáčku, moc děkuji za text písně i za jubilejní tip. Snažila jsem se, aby mi to trochu sedělo na jeho melodii, ale asi se mi to moc nepovedlo.
Má idyla je vylhaná
jak Praha Karla Plicky.
Lže požehnání pohana,
byť znělo katolicky.
Tma v ubikacích bojarů
a mraky nad Žižkovem -
a gauner vzdychá po jaru
a vraždí ducha slovem.
Rum do odlívky s valiem -
a dojati až k pláči -
jsme šťastni, když si nalijem -
a jedno, kdo nám stáčí!
Sbor ropuch zpívá rekviem -
jsme s nimi na prameni...
Ač se lží ještě nežijem -
jsme s pravdou - r o z v e d e n i...
moorgaane, děkuji, jsem si vědoma...
diky za vzpominku..prvni dve sloky jsou nabr van!
skoro, děkuji za tip i pochopení.
Moc hezky napsané,a pravdivě.Když umřel,nechápal jsem ještě,co se mu nelíbí.Ale pochopil jsem.T
Moc vám všem děkuji, že jste si také zavzpomínali, i když je to už 16 let, co zemřel.
Dianě navíc díky za souhlasné verše.
Je to na melodii písně, kterou zpíval nedávno v tel. pořadu z r. 1994(asi jeho poslední).Nikde jsem ji nenašla, ani nevím, jak se jmenuje, ale končila takto:
Sbor ropuch zpívá requiem,
jsme s nimi na prameni,
ač se lží dosud nežijem,
jsme s pravdou rozvedeni.
Kdyby někdo měl a poslal mi, byla bych ráda.
Moc pěkně jsi to napsala*
hezká vzpomínka .... T***
Bratřiček zavřel navždy vrátka...
Však z našich srdcí nezmizí
on, ani cesta - obtížná a krátká.
Zpíval a nedbal kolizí.
Věř, Boží mlýny melou viny
a viníky trest nemine.
Že nebyl bojácný a líný
odměněn bude nad jiné...
:-)))*
Krylovy Jeřabiny, jsou moje nejmilejší.Dík za vzpomínku.Byl to mistr slova.*
pěkné připomenutí, taky jej ctím, jen zpívat moc neumím, tak aspoň tobě tip */