Možná anarchisti a antiglobalisti, ne? Já osobně dávám přednost McDonaldu před Číňanama. U Mc jsem si jednou koupil jakousi hnusnou housku s něčim v ceně 20Kč, u žluťáků nic...
Já vím a děkuji i za tip.
V pohádkách ale dobro nakonec zvítězí. Princové už nejsou, tak není nikdo, kdo by McDonaldy zlikvidoval a ubohé děti (někdy i rodiče) zachránil. Jedině, že bys to vzal do svých rukou.
Taky jsem tipnul...
Násilí do pohádek prostě patří. Už nevim v který pohádce to bylo, ale král poslal do světa svý tři syny. Dva toho třetího zabili, ten ale nějak obživnul. U Erbena jim král nechal useknout hlavu, kdežto Němcová je nechala "jenom" zazdít do věže. Pokusy odstranit násilí maji nezřídka opačnej efekt.
Ale, FAE, to je přece podle tvého gusta, ne? Komu by se chtělo žít v lese v perníkovém domku a čekat. A já jsem Mekáče nevymyslela. Jinak dík za návštěvu.
*V originále dětičky dosáhly jateční váhy a šly na porážku. Ty je necháš zemřít pomalou a bolestivou smrtí na nemoci spojené s obezitou. Tak nevim, která verze je krutější... :-)
To je lež, jako věž, ty otylý nebudeš!
že neduhů není dosti
podleh jsem i otylosti,
zvolna přechází mě zlost
v hospodě když mezi stolky
dorost pobíhá ze školky
co ve znaku má otylost
:-(
Robinie, občas to neškodí...děkuji.
U Mekáče to trochu skřípe, jináč fajn. *t*
Tak už vím, kam zítra zajdu :-)
baaba, to jsem ráda. Dík.
Diano, tobě také moc díky.
Bíšo, děkuji, jsem ráda že tě to rozveselilo.
Můro73, tvé děti budou mít k večeři určitě něco zdravějšího, tohle jim asi chutnat nebude, ale ani neuškodí. Děkuji.
avox, děkuji za pochvalu. A to já si tam občas zajdu a tak to tam vidím ...
G.J.SEGE, to mě těší, že mé dílko obstálo.Díky.
Kde se kafe vaří,
tam se dobře daří,
nemáš mlsná ústa,
aspoň nejsi tlustá.
Maceško, děkuji.
předložím to svým dětem- jako zákusek po večeři :o)
hezky... já tedy McDonaldí dobroty nemusím, ale přiměla jsi mne k úsměvu, tak pochvala tvému dílu i tvé hamburgerové múze :-)) */
Verš moc nečtu, já jsem spíš na prózu, ale tohle dílko se mi docela líbí !!! Jen tak dál!
McDonalda mám též ráda,
vzala jsem ho za kamaráda.
Dobré kafe mi tam vaří,
zjistila jsem,
že mají mě tam rádi. T***
renegátko, děkuji. Máš pravdu, pro nás už tvrdý perník není a děti prý také zuby nic moc ...
Náhodou paráda, taky se tam občas zastavím loupanej perník je tak na vylomení zubu.Pěkné.*
s r n e č k o jsem rád, že jsem ti mohl nechat v krmelci sladkost
Také jsem chtěla nějakou hezkou kritiku a mám, hurá! Děkuji. Na dobrodružství moc nejsem a necítím se silná v kramflecích (tedy v kopýtkách).
Alešku, já vycházel z toho, že byť napsáno hamburgera, čteme hamburgra, jen tak je to rytmicky ok.
nebo "hamburgera zaplatíme" ...když už je to celé tak pěkně v rytmu...
jo tohle je serpens...:o)
a navíc jsem si až teď všiml kategorie - takže ano, po všech stránkách :-)
Hamburgra si zaplatíme/rodičům se neztratíme :-) jistě je trochu jako, když se paní učitelka postaví před pětiletá dítka v družině a recituje osvětu, ale je to i mé, rytmicky bez problémů a... Koloušku... možná, že je čas zkusit i dobrodružnější vázanou formu, tvůj i tvá serpens Metis