Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodvečer
29. 10. 2001
4
0
1470
Autor
Hank_Chinaski
bezlistý topol
vypadá jako socha
neznámého umělce
strhané slunce kreslí
zašedlé obrazy
na podvečerní rumělce
lavičky milenců
jsou láskou opuštěné
zejí prázdnotou
podzim je probuzení
po snu jenž přeplněn byl
jistotou
Don´t_worry
11. 07. 2004Terezie_Scheibová
27. 07. 2003kastelán_50
30. 01. 2003
Hanku, tak zase - sám si zvolil to, že stojíš o hlubší kritiku. Tak si ji dostal.
Netvrdím, že ta berlička je nutně špatná, napsal jsem jenom, že mně, jako čtenáři, to trochu nesedlo.
Dále píšeš, že mám já říct, co jinýho bych si tam představoval. To je pochopitelně nesmyl, to musíš ty sám vědět, co tam chceš napsat. Já napsal jenom svůj názor, na nějž mám právo, stejně pak ty máš právo ten názor ignorovat. Fakt ale nevím, proč bych já měl tvoji básničku dopisovat.
Navíc - v podstatě jsme tvoji báseň pochválil, až na pár výjimek, dobře míněných.
Hank_Chinaski
06. 11. 2001
První sloka - velmi pěkné přirovnání, jak na obrazu z doby romantismu. Druhá sloka - to samý, fakt vydařený verše a je vidět, že dokážeš použít dobrou optiku na vnímání atmosféry podzimu.Třetí sloka - první dva verše zaváněj klišé, nicméně dobrá, lavičky jsou opuštěné, proč ale ještě jednou říkáš, že zejí prázdnotou ? Tenhle verš je tam náslině přilepenej a kazí to celou kompozici až do tý doby dobře vymalovanou. Poslední sloka je jakýmsi vyvrcholením básně a ačkoliv probuzení ze sna není moc originální, má to tam svůj význam a dobře to završuje myšlenku celé básně. Fakt, až na to "zejí prázdnotou" je to čtivá báseň.
nakŕmený krásnym obrazom jesene Naso s jistotou volí tip.
clovrdik: dobré!