Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo ve Vás vyvolává?
29. 10. 2001
2
0
2738
Autor
wqw
odhadla jsi to dost přesně šílko, z toho důvodu to tu pořád nechávám, i když mě už parkrát napadlo smazat to....
co jsi namalovala? :-)
No, nejvíc mě štve, že se mi to nevejde celé na monitor, takže s tím musím pořád jezdit :o( Jak šoupu směrem dolů, jen čekám, jestli dojdu až k jádru Země :o) No vážně, jak se to tam dole ztmavuje, mám z toho pocit, že to půjde pod zem.....až do středu......
víš co wqw...tahle upoutávka je pro mě hodně cenná....mluví o lidech...o naší jedinečnosti a rozdílnosti....o tom co máme za očima.... díky ti za tuhle lekci.
a vlastně i za ten obrázek... člověk ho může nazvat kýčem nebo se jít mezi tu navlhlou mlhu a lístky projít....
a já?....jdu se převlíknout z urousanejch kalhot a zkusit něco namalovat....
Vyvolává ve mě nepříjemný pocit, že mám pomalou grafickou kartu, starý líný počítač a staré líné tělo. Přemýšlím o tom, že bych s tím měl něco udělat. Ano. Udělám. Nevím ještě sice co, ale udělám. Jdu tedy dělat :-))
Mimochodem, co je to krása. Je to cosi co nás zušlechťuje nebo zotročuje?
Ledové jazyky zatím setrvávají na vozovce :-))
Hm :-)
Léto, večer, po dešti, putování na konec duhy, slunce nízko, tráva posekaná, trochu píchá do zad. Poklad, o kterém se mi ani nesnilo.
Asi nic. Představy mám jen u abstraktních obrazů.
Tohle je prostě... duha.
Milování na konci duhy - no fakt, sli jsme hledat poklad a nasli jsme - sebe
něco neurčitého, slovy neuchopitelného... sarkenka je tomu nejblíž... nebo spíš: sarkenčino "pohádko... neutíkej..." je jednou z mnoha částí...
miliony stejnejch listů...
šeptání:
"koho se dotýká ta duha?"
"mně ne - nás to zase minulo"
"tamti mají štěstí"
"podívej jak je hladí..."
"proč se neskloní někdy k nám?"
- aniž by kterýkoliv z nich tušil, že ti "hlazení" ji buď nevnímají, nebo ji vidí někde úplně jinde...
tohle to ve mně vyvolává
Mám chuť vykročiť kdesi tam dozadu... len ísť... tam určite nájdem svoje otázky na moje odpovede...
Vyvolává to ve mně posmutnění nad skutečností, že nikdy nebudu s tou, která se mi tolik líbí.
Monty_Python
29. 10. 2001
Tak teď jsem tu znova a vyvolává to ve mně silnou chuť na kafe.
Což neni zas až tak divný - v tuhle dobu :-).
Astalavista
29. 10. 2001
Slovenský básnik Peter Gregor ma okrem iného zaujal vetou: „Ak chceš pochopiť krásu dúhy, musíš sa na ňu dívať zďaleka....“ Lebo zblízka sa tie farby strácajú, rozplývajú do hmly.
Ináč toto - obrázok - je ako deň po potope, keď Boh na znak zmierenia s ľuďmi vynašiel dúhu. Umelec!
Na modrém pozadí
duha vždy pohladí
až dopije vláhu z listí
- že už je čas zmizet
zjistí
"Po modrém blankytu bělavé páry hynou" ani tak ne, ale nekonečnou radost z bytí a nesmírný údiv nad krásou a dokonalostí přírody. :)))