Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sednes slunce nesvítí
19. 04. 2010
19
19
2652
Autor
Marcela.K.
chtěla bych ti jen říci
že kdyby všechna zbytečná slova
napadala do řeky
rozvodnila by se
ne nemám sílu
plavat proti proudu
když vodopád slov
je plný bahna
kdo by se chtěl utopit
v té špíně?
počkej na mě
tam na břehu
co je hebká tráva
slunce
dnes nesvítí
ale třeba zítra…
přisednu si
dám ti hlavu na rameno
a budu vyprávět
o té holce
co sedávala u potoka
holka hnědooká….
a ten potůček
byl tak čistý
místy
zakopával o kamínky
a zpíval
písničku
pro lidi
19 názorů
zpívej, skákej přes kameny
se slovy jak by sis hrál
sukničku máš z bílé pěny
potůčku, jen zpívej dál
***
Marcela.K.
20. 04. 2010Marcela.K.
20. 04. 2010Marcela.K.
20. 04. 2010
Tak trochu mám dojem, že píšeš o Písmáku. O všech těch zbytečných slovech, zde vyťukaných. I mých.
Na straně druhé jsou nám naše vlastní slova často nejdůležitější. I mně ta moje.
I Tobě ta Tvá.
Těžko soudit.
Snad by stačilo básnit o slovech zlých?
dědEd :-)
místy se pár čistých potůčků dá najít ještě dneska, ale myslím si, že kor moc holek u nich už nesedává ..
:-)
Kiwagamo´ag
19. 04. 2010Adamova Eva
19. 04. 2010
mylenko, po delší době jsem se začetl do tvé poezie s meteorologickým názvem.
Poznamenávám, že kdyby se vešekrá energie řevu a řečí během jednoho ligového utkání fotbalu přeměnila na tepelnou energii, ohřálo by se na 100 stupňů celsia 2,3 litru vody. To není moc, ale stále by to byl ještě větší přínos, než ta slova.
Moje zkušenost mi také říká, že lepší pořízení je s hnědookými holkami. Koeficient úspěšnosti u hěnodookých je 23 : 1. U modrookých je 48 : 1, u zeleno-, šedo- a ostatních koeficient prudce stoupá až na 163 pokusů ku jednomu úspěchu. Koeficient s věkem klesá, zejména však klesá, jak zrak různě okatých žen slábne.
Není úplně běžné, že by potůček zpíval písničku pro lidi. Ani finanční úřad dosud nezjišťoval, dochází-li v takovém případě k porušování autorských práv a zadržování poplatků. Hodně úspěchů!
blboun nejapný
19. 04. 2010Marcela.K.
19. 04. 2010
Čisté potoky jsou možná dávno k vidění už jen v jiné zemi, snad někde na severu...