Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVražedná neděle (Love and Hate)
19. 04. 2010
14
28
2484
Autor
Garay
Jsi můj Obchodník se smrtí
Brousíš po ostří slov
a pořád:
"Já jsem tě nechtěl naštvat."
Doháníš mě k šílenství.
Pacifista bez vyzvání
zarytě bránící Letopisy Narnie
Kolik nedělí
budeme od sebe utíkat
Kolik střed(ů)
budeme vracet
Nesnesu tě!
... A miluji
28 názorů
Arnika Plazivá
22. 04. 2010aleš-novák
20. 04. 2010blboun nejapný
20. 04. 2010
Radu? Zkus se chvíli dívat na svět jako malé dítě, jen se zvědavostí a bez hodnocení. Jako bys nevěděla, co je dobré a co špatné. Protože my to v podstatě nevíme. Určitě se ti stalo, že se něco, cos považovala za zlé, nakonec ukázalo být pro tebe požehnáním. Všichni jsme plni názorů našich rodičů, pedagogů, přátel nebo různých osobností na to, jak má fungovat svět. A co když je všechno jinak?
Já jenom vím, že neexistuje jen jedna pravda. Existují jich miliony, pro každého člověka jiná. A kdo z nás rozhodne, která z nich je ta jediná pravá pravda pravd?
blboun nejapný
20. 04. 2010
Děkuju všem. S tím zrcadlem to chápu... Ale nevím, jak to změnit :) Dostanu radu?
A co by se změnilo, kdyby sis řekal,
hurá dneska je neděle,
těším se, jak se Ti zase povede,
mě tak perfektně naštvat :)
(místo toho, co se ti možná honí hlavou -
dnes je neděle, doufám, že mě zase nenaštveš)
aleš-novák
20. 04. 2010
ty špatné vlastnosti na druhém, co náš tolik vytáčejí, to jsou jen ty naše vlastní, které na sobě nevidíme... A partner nám, chudák, statečně nastavuje zrcadlo.
Nepřemýšlej o něm, proč to dělá, přemýšlej o sobě - proč ti to vadí :-)
blboun nejapný
20. 04. 2010
Těžké otázky... Já sama nevím... Určitě to nedělá záměrně ... ono to vyplyne :)
Hm, přemýšlím ... je dost možné, že kdyby Tě naštvat chtěl, tak by se mu to tak skvěle nedařilo ...
Apropo, změnilo by se vůbec něco na tom rituálu od neděle do střed(ů) kdybys věděla, že Tě naštvat chtěl?