Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro Fridu
Výběr: Danielane
20. 04. 2010
24
39
3355
Autor
Garay
39 názorů
Alice Renata Beaterson
15. 05. 2010
Ano, já vím... Ale neptá se občas každá žena: Co na mně máš? A není ta otázka víc než zbytečná. Jsme přece úžasné.
Alice Renata Beaterson
15. 05. 2010
...pěkně píšeš...nevím proč tě nemám v oblíbených.../když už ta první se mi moc líbila/...
Whitesnake
22. 04. 2010
Jistě. Občas si po sobě dílka čtu :) A opravdu "sekám" nezáměrně. Většinou neovlivníš vlastní styl, a když ho začneš ovlivňovat, poezie se ztrácí. Po autora ... a posléze pro čtenáře. Taky nemám ráda všechny básníky. Zrovna tak já budu mít "lidi, co mě rádi čtou", protože... já vlastně nevím proč...
Whitesnake
22. 04. 2010Whitesnake
22. 04. 2010
Jistě. Já většinu básní krutě ustřihnu. Zašmodrchám.. A nechám ležet... Zvoní? Voní?
Whitesnake
22. 04. 2010Whitesnake
22. 04. 2010
Jak ohnivý vykřičník ční zde toto dílko dnes mezi všemi. Prosím, už neměň ani čárku.
t*
Jak tedy vyjádřit zvoním i voním zároveň?? Děkuju, konstruktivní kritika :D To potřebuji. :)
Jo! *
Snad jen "Jinak jsi to chtěl mít." by mi lépe plynulo v podobě "Chtěl jsi to mít jinak." a to závorkované Z je trošku nadbytečené ... ten text podle mě tyhle inovativní kudrlinky a hříčky nepotřebuje.
Film se Salmou Hayek - Frida.
Impresse... cením si moc. Stejně jako ostatních... Těm už jsem poděkovala :)
blboun nejapný
20. 04. 2010aleš-novák
20. 04. 2010
Nezlepšuješ se nějak Garay? Já myslím, že ano. Souhlasím s Morgaine.le.Fay. T.