Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZávan v kostele
30. 10. 2001
5
0
2640
Autor
Jenda
Závan v kostele
Nevzdušný chlad kamene
polykají kabáty.
Od vchodu až k oltáři
dýchne jemně do tváří
pach dávného plamene,
dějinami odvátý.
Věčné světlo vytrácí
trošky sebe na kahan.
Kmitne se i do oka,
náruč mořsky široká,
silnou toukou burácí
vlny hudby od varhan.
SatanasekHnusacek
27. 10. 2002
Tys navrhoval kulisy k filmu Batman forever, ne?:-)
Mám rád když to šlape...taky jsem psal takový...ale jedna věc je obraz a druhá myšlenka...
první sloka je zajímavá...
Marigold:no, víš, on ten obraz se pokouší popsat to, co se
nedá moc popsat, je to pocit, náhlé zahřmění do nitra, nebo z nitra,- nevím, ale myšlenka-tohle nemá být rozumová báseň..
..P.S k filmu jsem se dostal vždy jen špehýrkou v zácloně nebo řádně zakoupenou, byť nekontrolovanou vstupenkou v Aeru..
Diky Jendo svou odpovedi jsi me "donutil" se na to podivat trosku jinyma ocima a zjistila jsem ze z prvu jsem to pochopila vlastne uplne spatne... kdyz se clovek nediva na ten nazev je vazne uplne o necem jinem...
Amanda:-máš pracdu, Amando, já mám koneckonců také divný
vztah ke kostelům - asi je to špatně vybraný název, ono to prostředí je vlastně stejně skoro lhostejné..
Čau Jendo, už se těšim, až ti budu moct říct osobně, hlasem řádně pohnutým a zjihlým, že se mi to moc líbí. Neb čtu, že stojíš o hlubší kritiku, tak ti jen dodám námět k zamyšlení : tvůj slovosled někdy cejtim jako dost zvláštní a je to dost velká daň za udržení přísně pravidelný formy. 8:)