Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semůj strach má jméno Mínotaurus
29. 04. 2010
28
20
1471
Autor
martinez
.
žije a roste
v nejztracenějších závitech mozku
číhá na bloudící srdce
poletující holubice slov
nepředají poselství
zakutálelo se Ariadnino klubko
a Daidalos byl vyhlášený stavitel
sedm mládenců... promnezamne
sedm panen...
a devítiletá lhůta už dávno neplatí
bez podané ruky
zůstanu v tom labyrintu
napořád... tápavá
.
20 názorů
ve dne noční směna
13. 05. 2010Petr_Fonvald
08. 05. 2010
Tak tady je to obžerství řeckých bájí a pověstí:o)
To víš, že zůstaneš v labyrintu světa a ráji srdce napořád. Jdu tě tam hledat, jsem vyhlášený specialista na bloudění. Zabloudil jsem i v dětském labyrintu u zámku Loučeň, už jsem se loučeň se životem, ale naštěstí jsem vyšplhal na rozhlednu, rozhlédl se (jak jinak na rozhledně), spatřil světýlko restaurace a už jsem byl i s Mařenkou venku.V Labyrintu s Minotaurem (Mínotaurem, Mínótaurem...) by to asi bylo horší, ale co. Kromě Ariadniny niti bych ještě usypával zrníčka hrachu, kreslil tajné značky na zdech a vydával hrdelní zvuky. Pak bych našel tebe - čili i Minotaura -(to jsi totiž ty, jako každý básnický schizofrenik jsi taky napůl člověk, napůl zvíře)tvé básně hovoří jasně. Jen pozor, aby to zvíře nezačalo přerůstat člověka v tobě, ty konce jsou hrozné, věř mi, vím, co mluvím, po dobrém víně se mi to občas taky stane.
blboun nejapný
30. 04. 2010Whitesnake
30. 04. 2010
Jsou tam povedené obraty (Ariadnino klubko, Daidalos stavitel) a v závěru hezká přesmyčka od mytologie k sobě sama (k vlastním problémům?). Ale nezdá se mi to úplně vyrovnané, možná by to chtělo ještě trošku vybrousit... Nicméně tip.
stará, ale dobrá... někdy se člověk ztrácí rád, už pro to hledání... :-) */
no, tu tvoju znám... :o)
já dneska chtěla něco upravit u týdle a omylem sem ju smázla - tak sem ju dala znovu - je stará :o)