Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚvodník od autora - Zuzulinka
Autor
slovoma
Lodičky
Kutily a hračičkáře při vyslovení tohoto názvu jistě „zasvrběly prsty“ a v duchu si již někde v přítmí svých dílniček slepují modýlek Titanicu či Kolumbovy Santa Marie v poměru 1:48.
Tentokrát je ale musím zklamat, dnes půjde totiž výhradně o téma dámské. Tedy pokud pánové zrovna nepatří k jisté sexuální menšině, která se ve zmiňovaném druhu obuvi ráda projde, ať už v soukromí svého domova nebo třeba v odlesku světel pódií a ramp.
Ano, uhádli jste správně! Půjde o onen pohledný kousek obuvi, především tedy o ty vzácné kusy opatřené tzv. podpatkem. Čím větším – tím v uvozovkách - lepším.
Nepátrala jsem v análech a dlouze nestudovala historii vzniku tohoto „vynálezu“. Dokonce nemám své tvrzení ani nikterak podloženo. Lodičky ale musel vynalézt muž! Žádná žena by druhým ženám tuto nepraktickou, nebojím se říci zlomyslnost, neprovedla. Natož aby ji vymýšlela dokonce snad pro svou potřebu v podobné věci provozovat chůzi.
Většina z nás totiž nejsou modelky, které se v tomto jistě ladném druhu obuvi /opatřeném nejlépe
Ovšem právě ta většina z nás, milé dámy, klidně si to přiznejme, chodí pěšky do práce či chodí v práci, po nákupech, s dětmi do škol, školek, kroužků atp. A to se v takto situované obuvi vážně nedá! Každá, která to v dobrém úmyslu „být za dámu“ již zkusila mi dá jistě za pravdu. Na 90 % jsem přesvědčená, že v tomto druhu obutí strávený den, končil nepříjemným lepením puchýřů nebo v lepším případě nejedna z vás navečer s úlevou nohy máčela v lavóru.
A to nám, myslím, pánové vážně nestojí za vaše zjihlé a obdivné pohledy, když na chodnících vyťukáváme podpatkové staccato, ba dokonce ani za vidinu naší ladné nožky procházející se v nějakém parádním závist vzbuzujícím návrhářském kousku.
Proto všem raději doporučuji.
Šup do tenisek! A hurá někam ven! Je jaro!
Pozn. Včera jsem si obula nové tenisky. Večer jsem likvidovala „zásahy a potopené“ – 2 krát puchýř na každé noze přes celou achilovku. Takže výše zmíněný text je jen pro ty „puchýřoodolné“ jedince a ty, co mě prostě jen chápou:-)