Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDlan schovej...
31. 10. 2001
8
0
2935
Autor
Stevenson
Dlanˇ schovej do pěsti…
do střenky ostří citů,
dost bylo bolesti,
dost vylhaných jen mýtů..
nestav
se do větru,hledej jen soucit stínu
a soudek s Becherem
ten přenech bernardýnu,
co
cvičený je k tomu..ostnatý drát měj při ruce
kolem sebe, i domu
ho přip
evni,na vysokou zed
ˇ zlobyvlající nenávist
ted
ˇ náš dům – náš hrad zdobí..
At
ˇ nikdo nemůžek
tobě, ani ty k němuat
ˇ druhý pomůže,slepotou raněnému
…
Dopis jen po faxu
jen city do obálky
Haloween antraxu
a místo Vánoc…
VÁLKY…..
Sir_Waters_II
31. 10. 2001
no ... předpokládám, že díky myšlence se ostatní zdrželi hodnocení ... takže ... myšlenka silně přerůstá zpracování .. druhá sloka je příšernost a s rýmováním tohozejména její druhá polovina má pramálo společnýho ...
Konec je parádní ... tip!
Astalavista
31. 10. 2001
Cavalera ( i ostatni).)
hmmmmmmm.-))) anyway, dik za uprimnou kritiku. A TIP.-)) ja tam vidim take tu neupravenost..ale tou druhou slozkou jsem asi mylne, tedy, chtel nejak prerusit tu rytmickou rymovanost, aby v te posledni casti zase vynikla..Docela by me zajimalo, jestli se vic nelibi ten trochu laciny rym.. " tomu - domu, zloby - zlobi, nebo tn preruseny rytmus.., nebo snad myslenky vyjadrene v te stredni casti.? Predem dik, kdyz odpovis..
mě to tam nejde od věty "co cvičený je k tomu.." .. ta je tam nějak "unštimento" a celý to rozhodí .. alespoň pro mě .. sice je naní nvázaný rým, ale "logikou" vět tam nesedí .. něco podobnýho udělá věta "ho připevni," .. a dál už nevím co jak k čemu je ....
ta logika tam jaksi je, ale jinak, mas take pravdu.. mozna se na to pdivam, jeste. DIK.)