Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDallasovská
11. 05. 2010
8
10
1473
Autor
Špáďa
Ano, on ropu.
Má, si juchá chuj i sám.
U porno ona.
10 názorů
asi ti to dalo dost práce, pěkná hračička, když dovolíš, zasměju se, chacha, pobavilo :-)) */
Whitesnake
11. 05. 2010
Prosecký, díky za komentář. Obávám se, a sám jsem tuto úvahu již nesčetněkráte učinil, že máš pravdu. PC by, i včteně variací mezer, mohlo všechny možné (a hlavně absolutně nesmysluplné) palindromické sekvence s pomocí dobré databáze všemožných tvarosloví najít pro celkově omezený počet znaků (třeba 100) během pár hodin či dnů. A měl bych po zábavě.
Jen nevím, jestli bych pak nestrávil více času s nudným tříděním nepoužitelného odpadu než s mnohem zábavnější, vlastní tvorbou.
Aleši, Tobě též dík za chvilenku zastavení a komentíček.
aleš-novák
11. 05. 2010
Tak není to špatné. Prokázal jsi kombinační schopnosti. Možná ale, že dnes už je to spíše úloha pro jednoduchý algoritmus na PC. Stanovíš podmínky - tam i zpět stejně - a hledáš kombinace, kde všechny vzniklé skupiny písmen dávají v daném jazyce smysl. Poněkud to jenom zdržuje fakt, že shluky písmen se dají rozdělit různě. Odhaduji toto zdržení na sekundy.