Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"Njene oči"
Výběr: nes
13. 05. 2010
21
41
1960
Autor
Garay
Občas má oči
plné strachu z mužů
Co si jen tak hrají na válku
Občas má oči plné krásy
staré Bosny
a hlas nebezpečně jiný
Dá ti však víru v lepší svět
Odmítne konvence
jediným "Volim te"
Hned potom rozdělí neděli
třemi Otčenáši
ke svému nebi
Občas má oči plné zloby
41 názorů
Arnika Plazivá
14. 05. 2010Whitesnake
14. 05. 2010
Pekné, zaujímavé. Mám rada keď sa o ťažkých veciach hovorí takto bez pátosu.
Ne, ne Tóru ... nechtěla jsem, aby to vyznělo "moralizujícím" způsobem. Je to čistě osobní. Svjetlana je ze Sarajeva a vážně má takové oči. Je jí 36 a já nechápu, kde bere tu sílu smát se a dělat svoji práci a vůbec věci, jaké dělají lidé, když nejsou ve válce.
Právě ten fakt, že já jsem nikdy nic podobného NAŠTĚSTÍ nezažila, mne nutí ptát se: co to má v těch očích? A to je pro všechny. Tak proto. Díky.
aha, chápu - ale já si myslím že ses tu minul se záměrem autorky - nemyslím že je rádoby to buřičská báseň proti válce - to my ženský tak zas nemáme jak vy chlapi :o)
je to báseň pro někoho blízkýho koho válka poznamenala, bych řekla já... a pro mne hodně intimně vyznívá
já taky nemám ráda politiku a moralizování v poezii - ale na to sou fakt větší experti chlapi :o)
ale uvidíme, co na to autorka :o)
dík za vysvětlivku
Tóru_Hagita, fakt ne? a proč? to mě zaujalo ten tvůj koment - jaký konkrétně? myslíš obsahově nebo formou? to se ptám zvídavě a vážně :o)
aleš-novák
13. 05. 2010
Jen pro tebe ... slovak... já jsem žena... ona je žena... ehm... A navíc má teď oči pro jednoho indického umělce :)
nebezpecne iny hlas, myslim, ze si viem predstavit, ako by mohol zniest
kazdopadne *, najma za Hned potom rozdělí neděli
třemi Otčenáši ke svému nebi **
Konec dobrý, všechno dobré. (V básni). Svjetlana má vážně takové oči?
to víš, bosna. ta si zažila, jak je vidět
tak se to podepisuje i na jejích dětech