šak sem psala, že dobře mě tak...a ještě do arény...že...to jsem si měla kontrolovat kór... ...to je holt ten můj věčný boj s časem...a s nocí... ...nad ránem už sotva vidím...:DDD ...a pak se i druhý den divím, co jsem to nasmolila... .....díky...a promiň...avox..:)
bylo to nedopatření, obvykle posílám upozornění do zpráv, ale zase, když autor stojí o hlubší kritiku, měl by být připraven na ledacos, ne? :-)) každopádně opraveno a s klidem dám tip */
A.H. .....díky moc...;))) ...to bys byl hodnej... ...to jsoou ty opravy...přemýšlíš nad smyslem a podobnými slovy...a zapomeneš na jiný...
zblblýptáček...snad jsi se nezatoulal mezi slůvky...:)...díky moc...;)))
oceňuji slůvka...varankaka...díky moc i za tip...;)))
díky moc javavio... ...jj...stíny....;)))
díky za komentář a zastavení..Tóru
avox....díky za koment.a tip.. ...a ,diskrétní upozornění'.. ...(zrovna před chvílí jsme měla tichou jednu z odpovědí...děkovnou za upozornění na překlep..)...i když chápu, že do arény..jsme to měla fakt líp zkontrolovat... ...vysvětlivka...: původně tam bylo ztrácí se ...,ti motýli'...tak promiň...
...jo a díky moc za tip..Ferry
Ferry... ...hmm..s Bíšou..? ...nevím... já občas mini.. a počin...no moc ti nerozumím asi bych se přiznala...:) ....ale v další jsem si to vynahradila...hihi... radši píšu dlouze...;)))
Souhlasím s Avox, akorát jsem chtěl být diskrétnější a poslat zprávu. :D *t*
místy se trochu "ztrácím" ale některá místa mají zajímavý náboj :) t.
neni to špatný teda... Takovej štýl mám rád.
Zajímavédílka,líbí se mi všechny,nejvíc Stíny*
zajímavé, dobré... možná to tak má být a chytáš kdovíco, jenže já čtu " chytáš včerejší motýli…" a pak bych tam viděla "motýly", tak prosím o vysvětlivku :-)) */
Dali jste se s Bíšou na minimalismus? Jako v jeho případě považuji dílka nairčí za dobrý počin...
t*
...ouuu...až tak... ...tak budu mít ráda tvou duši... ...a zkusím napsat co jí sluší...by mohla proplouvat...se zavřenými... ....díky moc..!!
Tak zase nechci být neviditelná... Velký tip. Tohle je to, co má ráda má duše :) Ráda si počkám na další.
...kujíííí moc Bíšo...;)))
přesně tak...to rozhodně nejsou...a ani nemůžou....i když v extrémních případech, ale to už jsme někde ve sci-fi....:D
...kujííí...Morgaine.le.Fay...;)))
....jj...stíny maj něco do sebe....hlavně pro toho kdo ví....ale nechtělo se mi je posílat samotný....díky moc...nes..;)))
...to je dobře, že je to dobře...určitě je spousta co by to brala....díky moc Petře...;)))
vsechno o prekot je spatne!..ale tohle je dobre:-))