Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa rozloučenou
Výběr: Print
25. 05. 2010
31
30
5591
Autor
Zbora
Věta ve tvaru noci
Břehy víček
strmě plující k vyprahlosti těla
Neklid světla
za touto netušenou lodí
***
Postava vrytá do vzduchu
– úplnost prostoru
Plíce očí
Vůně deště nad mrtvým
***
Němý pták
do trvalého ticha kláštera
vyřkne slovo
jak stín
uprostřed osudového světla
30 názorů
zblblýptáček
03. 08. 2010
Ano, určitě dávkování, v tom máš bezpochyby pravdu. Už to není "to" nové. Výborný postřeh. Děkuju.
Ty se taky měj fajn ;)
Tys mě tím názvem vyděsil! Uf!
A pak už jen ujíždět na té grapefruitové šťávě...*
"vyřkne slovo" -> ve spojení z ptáky mi to nepřijde moc přirozeně, jináč ok. *t*
kouzelná_květinka
25. 05. 2010
takových chvílí je v životě jen pár a někdo si jich třeba ani nevšimne...
Tak tohle jsem si vychutnala...*
Skoro surreálná, jen minimum slov, ale naznačují i to, co není vyřčeno. S trochou fantazie se dají všechny úryvky spojit dohromady.
blboun nejapný
25. 05. 2010Augustin_Šípek
25. 05. 2010
plíce očí, to je fakt přeháňka..
je to všechno takový zádumčivě halmayovský, jako sledovat koleje z posledního vagónu vlaku, jenže u petra halmaye sem vždycky schopen vysledovat smysl existence toho kterýho textu, tenhle mi přijde děsně na efekt, jako by vznikl jenom proto, aby se líbil, aby melancholie zavanula na čtenáře a ty šíleně trpěli s autorem..
+ slovní spojení jdou příšerně za touhou vstříc tomu, co se tady považuje za kvalitní poezii, napíšeš-li : břehy víček / strmě plující k vyprahlost těla, je to tááák krásný, no jenže takhle umí slepovat slovíčka i moje patnáctiletá ségra..abych na tebe jenom neplival, tak musím uznat, že jistý melancholický nálady se ti docílit rozhodně podařilo.
+ Paradox - němý pták / vyřkne slovo v poslední části, zvláštní...