konečně už víš, že aspoň kvůli šeříku...
blbounku,
určitě nejsem jediná koho občas přepadne blbá nálada a snaží se utěšit, jak se dá :o)
Robinie, děkuji za hezká slova.
Naštěstí ta druhá část zní optimističtěji, a to je dobře, uvědomit si, že představa, že Tě venku nic pěkného nepotká, je lichá. Někdy stačí úsměv malého dítěte, pozdrav souseda, štěbetání ptáčků nebo rozkvetlý šeřík...
Moje maminka (a už pěkných pár let po sedmdesátce) chodí do domu s pečovatelskou službou číst těm, kteří už si ani číst nemohou... Můj syn studuje medicínu a někdy chodívá těmhle starouškům pomáhat s umýváním... Pro oba to znamená hodně... (a pro mne nejvíc :-))
A Ty maceško chodíváš na Písmák a rozdáváš nám své zkušenosti a své veršíky - i to znamená hodně... Věř si.
avox, snažím se. Občas se mi nedaří.
javavio - zkusím si to také říkat. Děkuji. :o))
Oldjerry, právě tak rozporuplně to cítím. Chvíli je dobře, chvíli je všelijak. Myslím, že to také znáš. Děkuji za komentář.
Jiřímu i Dianě děkuji za to, že se mě vždy snaží rozveselit a musím přiznat, že se jim to daří. Jejich veršíky mi dělají radost a chmurná nálada na chvíli ustoupí. :o)
na opravdickou lochnesku bych už nevlezla, ale když je člověk dole, stačí i malá radůstka, jen se dobře dívat - renegátka to řekla přesně :-))
Hezky jsi to napsala:-)) Tip
..v životě je to jako na houpačce....víš co já si vždycky řeknu, když mi je nejhůř...spadla jsme na dno, ale mám se zas od čeho odrazit:-))
Jiří, známý gurmán,
zveršoval, že vskutku
prázdnota je chmurná
řeč-li o žaludku.
Prý k dobrému bydlu
šeřík nepostačí
není totiž k jídlu -
gulášek má radši!
;-)))
Jdou trochu proti sobě významem, obsahem, ale je to dobrá konfrontace... *
Naší kuchařince:
útěcha v prázdnotě
blízko tvého domu
když zrána potká tě
za kroků metronomu
zmámit zná nevinně
jak zvěřina v kotlíku
když bublá na víně
pod květy šeříku
:o)
koloušku, řekla jsi to lépe, než já. Díky, vím, že to také znáš.
Bíšo, děkuji za tip. Vím, že mi rozumíš!
renegátko, fakt Ti závidím, že to umíš ...
avox, když z toho dívání vzhůru se točí hlava a bolí za krkem. Ono to fakt někdy nejde.
Květoni, možná by mi právě ta centrifuga pomohla ..:o)) Ono, když je toho smutnění moc, tak je toho příliš a to už potom nebaví.
Arniko, to nezávidím. Já, naštěstí, alergií netrpím. To by mi tak ještě scházelo!
Správné je to přirovnání,
nahoře a pak zas dole
houpeme se bez přestání,
život umí někdy bolet.T*
Každý den přinese něco krásného, už od rána se těším.Že jsou rána kalná , nevadí.To světýlko v sobě vždy rozsvítím.Nauč se to maceško.
Já radši lochnesku, takovou, kde se hází míčem... Nejlépe se chytá v dolíku. Víš, když je člověk dole, snadno se k němu dokutálí, jen se pořád dívat vzhůru... :-))
Houpačka ještě jde přežít. Centrifuga je horší.
A nakonec - proč si kapku nezasmutnit, když nám to udělá dobře, ne?
Alloha Hurro - já říkám, že je hnusné, když jsem ráda, že má někdo stejné pocity. Ne, o svém díle.
Každopádně děkuji za pochopení. Opravdu jsem si sáhla hluboko. Díky, že jsi to pochopil.
co si čtenář má pomyslet když to sám autor hodnotí jako hnusné? kladu si potom otázku proč to sem tedy dává? neměl by to snah obhajovat? navíc si nemyslím o tomto díle nic nehezkého, a když není sám autor schopen si to obhájit musím to udělat já:
pro tyto slova jsi šahala hluboko, hluboko v pocitech, a hluboko v hlavě, v hloubi kde je síla a tlak a ten chce ven, psát a vypsat se působí úlevu,
nejhorší co můžeš udělat, když si řžekneš tak ted napíšu dobrou báseň, když si něco rozkážeš nepůjde to ale když píšeš protože musíš, kvůli té potřebě psát, pak to za něco stojí. proto tip a není to ten z těch levných, jak vidíš hodnotím celek, né jednotlivé části jako někteří tady, neboť celek bez části už není celek, a tohle jako celek má co říci.
Diano, Ty mě umíš vždy potěšit. Díky.
Mimoň-tak to jsi mě potěšil. Zní to jako naděje.
zcela se ztotožňuji s Krásou... T
Všude je krásy tolik, až přechází zrak - v přírodě i v lidech - i v tobě, Aničko :-)))
snote - tak, to jsme dva. Je to možná hnusné, ale jsem ráda, že v tom nejsem sama. Díky.