Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMentálně a živelně postižený
10. 06. 2010
0
10
1533
Autor
FAE BOMB
10 názorů
Asi z televize. Těch zdí se sesypalo každopádně víc a zřejmě aspoň jedna (snad?) patřila k hradnímu opevnění. Nebo kecali v televizi... Nechtělo se mi to hledat, tak jsem vzal první fotku, kterou jsem našel.
Srandisto... Komu se daří tak, jak by si představoval? Vřele ti doporučuji přehodnotit pořadí hodnot :-))
Sám sobě bych diagnostikoval mírný deprese. Nedaří se mi tak, jak bych si představoval. Pak ale nemůžeš spát bez ohledu na únavu, pže furt musíš něco "řešit" a proto jen tak neusneš...
juknu... pokud tím blbou náladu zaženeš, jen piš... ale když nemůžeš v noci spát, znamená to obvykle, že ses přes den dost neunavil :-))
Asi jsem se inspiroval jednou svojí starší věcí z minulejch povodní: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=328221
Nejlepší kousky ale píšu tehdy, když mám blbou náladu a nemůžu v noci spát...
No, jen 3. a 4. verš první sloky měly asi přijít až na závěr. Takhle to vypadá, že obyvatelé neměli zdravý rozum, už když rekonstruovali dům pod hradbami...