Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZadání soutěže ROMANTIK (2-2010)
Autor
Rampoušek
nové téma zní :
" HRÁBĚ ČI HRABĚ "
aneb nám z toho všeho hrabe ?
forma:
je
absolutně
l i b o v o l n á !
...a můžete začít psát třeba hned, nebo podle své nálady kdykoli...
a to, až do neděle 20.6. (letos) půlnoci, kdy bude příjem soutěžních děl ukončen.
Vyhodnocení pak proběhne v pátek 25.6. 2010, kdy vítěz obdrží diplom, kytku, vyhřívané plavky s chladícím svetrem a maringotku s markýzou či deštníkem :)
Dále po Bivojovi, dvě jednosměrné letenky a stravenky, EskymoSodexHoPass v hodnotě 100 euro, pro dva lidi na sever, kde je mentálně a momentálně relativně chladněji... název však nepřečtu... něco jako Ejafjakakův kůl nebo tak, prostě je to ho dost, neboť jsme dlouho neROMANTIKovali a doufám, že od toho koulení a superkoulování vás nebolejí písmácké ručičky a mozkovny :)
Prostě ukažte, co je v těchto krásných tropických letních dnech a bouřlivých nocích ve vás, zkuste to nějak "uhrabat" na "písmácký papír" a přémým avízem k mému jménu či do klubu ROMANTIK laskavě zaslati.
P.S.
Avíza Bivojovi neposílejte, utopil se na Slovensku v Hornádu, když zachraňoval starého Opla...
Stejně by se potom pak vrátily do mé poštovní schránky ... :))
P.S. Pro otupělé vedrem či bloumající noční oblohou malá nápověda: "Variace na renesanční téma"
všechny vás zdraví
roztátý Rampoušek !