Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDítě
11. 05. 2010
2
7
979
Autor
beda
Držíš si dáreček
věcičku bezcennou
a štěstí z tebe září
človíčku malinký ...
Ach jak moc
ty lišíš se
od těch dospělých
až brečet by se chtělo ...
7 názorů
súhlas, o tých vzoroch, hodnotné vzory dávajú šťastie, harmóniu
ale deprimovaná (už) nie som, taký je svet
áno, má to veľkú daň, napr. absenciu blízkosti,
faloš neprináša šťastie
Zvedavec, to je deprimující zjištění. Já neumím lhát pořádně do teď. :-))) Bohužel ti největší lháři asi nejúspěšnější v životě budou, jenže ono to má velkou daň. Kristus nelhal a já si budu raději volit tyto a podobné vzory ...
Vraj tie deti, ktoré začnú klamať do dvoch rokov, sú v živote úspešnejšie ako tie iné, ktoré umenie klamstva zvládnu neskôr...
V siedmych rokoch už vraj vie klamať každé (nepostihnuté) dieťa.
Umenie je, zdá sa mi, vrátiť sa neskôr (so zvládnutým umením klamať a chápajúc "pravé hodnoty") - späť a dívať sa opäť na svet detskými očami a s nevinným srdcom.
Zvedavec, tohle jsem psal ve chvíli, kdy jsem to i silně prožíval. Vyvstalo to ve mě jako vzpomínka jako pocit a drtilo mne to zevnitř. Děkuji ti. :-)))
Ano jsou a navíc tím, že je nám to tak blízké, se to i tak dobře prožívá. Jen kdyby tak mohlo být pořád veselo a nebo alespoň skoro pořád. :-)))