Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvoboda
12. 05. 2010
3
7
980
Autor
beda
Prý až teď jsme svobodní
jenže víš ?
.... milovat ...
to mohl jsi vždy.
7 názorů
Zvedavec, nevím přesně jaké manipulace máš na mysli. Nechtěl bych to co bylo dřív, ale tahle doba pro mě svobodnější neni. Jak se může normální člověk cítit svobodný v prostředí plném konkurenčních tlaků a boje, nezaměstnanosti a nejistot, když je toho součástí ? Řekl bych to asi ještě takto. Bude milování krásnější když budeš v klidu a v pohodě a nebo unavená a vystresovaná s pocitem, že nevíš co bude zítra, pozítří ... ? A jde tedy o svobodu vnitřní a nebo svobodu vnější ? Na opravdovou svobodu ještě čekáme, jde ruku v ruce s láskou a soucitem, ohleduplností a empatií, poctivostí a lidstvím ...
:) :) vďaka za reakciu. A súhlasím s Tebou!
Ja si myslím, že je dobré neprechádzať mlčaním niektoré manipulácie o tom, ako veľmi sa naše časy zmenili. Neviem, či so mnou súhlasíš?
Zvedavec, tohle dílko jsem napsal jako reakci na tvoje dílko sloboda. Je to tak a nijak jinak. Nechtěl jsem se míchat do té vřavy která ti tam vznikla, takže můj příspěvek máš právě zde. :-)
Oldjerry děkuji ti. Víš, zrovna u tohoto dílka jsem si říkal, jestli jsem to s tou stručností nepřehnal a ty mi na to tak hezky reaguješ. Ani se nemusím ptát a mám tu odpověď. :-))) Jsi skvělý. :-)
Opět citát, Bedo... má to něco do sebe, ty superzkratky, jsou daleko lepší, než dlouhé kecy o ničem. Hračičko barvičková...