Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkleněnky
03. 11. 2001
3
0
2958
Autor
Sunflower
Na dlani Ti leží tři skleněnky.
Kdepak se vzaly?
Kde jsi je našel?
A komu patřily?
Měl určitě taky tak teplou dlaň-jako Ty
A měl možná tmavé oči.
Plakal, když vás ztratil, skleněnky?
Chyběly jste mu, slzičky?
Měl plnou hlavu Něčeho
Něčeho, po čem toužil
Něčeho, co mu chybělo
A na skleněnky nemyslel, ztratil je.
Tak teď ležíme u Tebe na dlani a skleněnými hlavičkami nám víří myšlenky. Létají jako ranění a poplašení ptáci, narážejí do sebe, ale nic jim to nepomůže, krvácejí.
A Ty máš stejně teplou dlaň-jako on.......
Miluju skleňenky....spoustu jich mám schovaných z dětství v plátěném pytlíku....pro děti...
je to pěkné, dobře vyjádřeně, řekla bych, ale ta růůůžová
blééééé
kdyby ses někdy rozhodl změnit barvu, tak mi hoď avi a já ti dám tip, protože obsah je moc fajn, ale růůůůžováááá......
to nepřekousnu
no ona to až tak růžová není...a taky je tahle básnička docela stará a teď najednou šest kritik za posledních pět dní:)to je docela legrační,ale jsem ráda,že se vám líbí,ten neudělenej tip myslím překousnu:)
nemyslím růžovou v obsahu, jako sladkost, já myslím tu odpornou barvu textu, jinak to růžový nejni...
s dalšíma kritikama asi počítej, protože je to klubnutý :))
sk8&leenai:já už prostě tuhle básničku moc neřeším:)
je to staré tři roky!!!jo a barva textu je myslím fialová:)
tak pa*
Místy víc, místy ani ne, ale myšlenka je krásná :)! Nikdy jsem nad věcmi takhle nepřemýšlela - kolik má člověk věcí, o nichž neví komu patřily?
Velmi dobré...
Omamné! Chvilkama trošku opakující se, ale celkovej dojem je pro mně dobrej. :-)
to je skleněnej úsměv ..
je krásná - milá - smutné - zajímavá myšlenka .. :-)
klubík
Mírotvůrce
13. 01. 2004
Dokázala jsi, že mi konečně po dlouhé době běhal mráz po zádech ne kvůli strachu, ale kvůli (díky) kráse.* ( v tomhle případě díky kráse těch malých skleněnek)