Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠneček
04. 11. 2001
9
0
2209
Autor
Květuška
Jela jsem vozem
Všude klid
A najednou se to ozvalo
Děsivé
KŘUP...
to taky není dobrý
už ten prolog je hloupej
jako že on asi má být vtipnej a není
Vy být trochu tento, do infinitiv..nebýt-liž pravda?
Ano, i šlukovat se šneček dá, ale pozor, aby vám neskočil do nesprávné dírky, protože kdyby jste ho nějakou nenáhodnou náhodou šlukli do ucha...aby se totiž nestalo, že šnek zůstane a my vyndáme hlemýždě, nevím, jestli šneček by měl v sobě zdostatek stacionárních tentononců...tělísek či jak se tomu nadává...
:-))))))))
***
něco mě napadat: "Šlukovat šnečka"
dobrý ne? myslím že v tom něco je...
hubertxy: ano ano, bylo to opravdu strašné, to si nedovedeš představit, vběhl mi tam, udělal na mě dlouhej nos, tak jsem se nakrkla a měl to..pacholek!!! :o))
Rezanov: Dovoluji si oponovat, přesmíru morbidní by bylo, kdyby se ozvalo švist šůůůů křup křup křup bum bum prásk třííííísk tududududududududm prásk prásk...a auto by bylo ve škarpě, řidič zakrvácenej, šneček na maděru....
Hmmm jo to se tak nekdy v zivote stava... ale to krup zas cloveka donuti chvilku stopnout aby pak pohl jit dal...
to je ze zivota :o)))))) ale nechutny, jak vidim na silnici zajety zviratko, tak.......no to je jedno TIP
Nu, pokud byl všude klid, asi nás dokáže vyděsit šneček, kterak konzumuje odhozený zbytek sušenky z reklamy a vychutnává si svoje "křupnutí" :)
Šneček...má to hloubku a šťávu :o) popis je dokonalý...vidím jen rozjetého šnečka. Občas si připadám jako rozjetý šneček. Chápu Tě...a děkuji.
P.S.: Báseň mne tak zaujala, že už jsem ji četla 33x stále hledám v těch pár tečkách na konci zašifrované poslání...Věřím, že se na tuto stránku opět vrátím
... no já to pochopil zcela jinak...
Jedeš si klidně autem.... a najednou se ze křoví u silnice vyřítí zdivočelý šnek a zakousne se Ti do blatníku ... drama !
:o)
Gastarbajtr
04. 11. 2001
A já to pochopila tak, že viděla na silnici šnečka, chtěla se mu vyhnout a narazila do stromu. Nárazník byl patrně umělohmotný a proto křupnul:-)