Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJesen
05. 11. 2001
13
0
2606
Autor
cvok
Je vlhko,
cez zorne pole padaju meteority,
hej uz sa na tej hore listie zl-l-te-je,
kumulusy sa pretekaju s nimbusmi,
voda preteka s vodou po strechach,
nieco kraka - asi vrana, ktovie?
Sumi to tu skoro ako pri mori...
Preco som smutny?
cez zorne pole padaju meteority,
hej uz sa na tej hore listie zl-l-te-je,
kumulusy sa pretekaju s nimbusmi,
voda preteka s vodou po strechach,
nieco kraka - asi vrana, ktovie?
Sumi to tu skoro ako pri mori...
Preco som smutny?
no neviem ci zrovna prispejem hlbsou kritikou, ale rozhodne si mi tymi meteoritmi pripomenul ET- ho :)))))
Jý chci umět slovensky antolik,aby mi má nevědomost nepřekážela v pochopení!!!
Je vlhko,
cez zorne pole padaju meteority,
hej uz sa na tej hore listie zl-l-te-je,
kumulusy sa pretekaju s nimbusmi,
voda pretaka s vodou po strechach,
nieco kraka - asi vrana, ktovie?
Sumi to tu skoro ako pri mori...
Na podzim nebo na jaře ... dneska je mi to nějaké blízké
Jenom ta diakritika: Když nemůžeš, tak nemůžeš, ale kdybys mohl bylo by dobře, protože číst slovensky a ještě bez diakritiky není (aspoň pro mě) jednoduché.
Druhý řádek výborný, celé je to moc dobré... ach ta malebná slovenčina... jen mi příjde¨, žes to posledním veršem divně uzemnil.
Nevím.
m.
smutný...protože něco končí?...protože něco začíná?....protože něco uteklo?...protože Tě něco čeká?
*
pekne ťa vítam na Písmakovi! Další koho môžeme zaradiť do Klubu slovenských Písmakov (viď sekcia Kluby)
- zrejme trochu ovplyvneny zemepisom, prirodou (to tie oblaky)... Na chrbte prírody, na tom širokospektrálnom plátne okolia vyjadriť svoj súkromný pocit, čím si ho de facto zuniverzálnil a zovšeobecnil... Dobré! Naso dáva tipíka (a zaraďuje toto dielko do výberu v našom klube slovenských písavcov - nájdeš to tam!)
:-)
t.
Aj ja ťa vítam!
Mäkčene a dĺžne by som uvítal... ale je to v tvojich rukách (a múzach...)
Pohľad na jeseň - *** a tip
Prečo som ((smutný (vždy ... a teraz nie som))?
o podzimu? ani nevím, jaký mám z této básničky pocit...asi mi v jejím porozumění překáží použitý jazyk..nevím...