Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV šeru podvečera
30. 06. 2010
9
53
1753
Autor
Klischéé
V šeru podvečera,
Kde bíločerné kostky klenou most
Přes tepnu města,
Davy zírají.
Jsou modře osvícení
Ti němí kteří neslyšíce vlastního slova
Nadávají dnešku.
A v oknech jejich duší se třpytí voda.
Kape na účtenku
S nápisem člověk 2ks
V šeru podvečera,
V louži krve leží Malá růžová bačkůrka
53 názorů
Hloupá květinka
13. 03. 2011sepotvkorunachstromu
06. 08. 2010
Jsi mimo mísu, rajo... my se tu nebavíme o kvalitě díla v porovnání s písmákem, ale o tom, jestli nahazovat kvalitu nebo kvantitu (přičemž obojí je obhajitelné).
jakejpak slint? Tohle je úplně normalní, průměrně dobrý dílo na písmáku. Jestli ty nejsi nějakej mimoň.
To já bych teda radši slyšel ty, co mě kritizují, nadávat, že jsem nic nenahodil, než bych nahazoval nějaké slinty...
Hnusno o tom psát, ale o čem jiném, než o tom, co kdo viděl... kdepak, tohle je vejškrabek ze šuplete a je to tu jen proto aby ti, jimž okritizuji díla, nenadávali, že tu nemám ani slint. A ano, slint tu je.
Na hraně kýče, ne-li za hranou... Malá růžová bačkorka, účtenka se dvěma lidmi, most... těžko o tom psát.
Marvine, nepodléhej dojmu že, bych já snad měla do tvojí patičky patřit. Zůstávám věrna hovadům kolem pišty:D
Já si z nich nic nedělám...ona je mi ta patička kolem Microsoft (malý měkký)Marvina docela známá. Takže si nějak nedělám iluze.
chůdě klishéé, padlo jsi za oběť dvěma domýšlivým, všeznajícím trubcům...omlouvám se za ně, neuzrálce..:)
báfeň nešpatná;)
Nejsem alter, i kdy se to může zdát. Tady na písmáku mám jen jeden profil :)