Má hvězda nesvítí na obloze, ale v očích mé milované...Je lepší vidět lidi, než blbě hledět k nebi. T*I*P
Tak tohle je krásné! Na skoro prvotinu až nečekaně.
TIP
no jo :o) aspon neco... ;-)))
premyslim, ale myslim ze na slabsi tip to je... i kdyz jeste doted nemuzu vyhnat z hlavy Svet patri magorum :) *!
Čoveče, así vím...
... o čem mluvíš.
Za Tvou pravdu TiP – jen za ni...░▒▓~_~▓▒░
«*»
Alino, díky za avízo! :o)
Jé, co jsem to provedla... ;o)
TiP se přece dává takhle!!!
░▒▓~_~▓▒░
«*»
tak jsem zas jednou tu... zblouděnej... :)
ale kritika nebude... napoprvé jsem tu jen tak proletěl a zdálo se mi, že občas někde drhne rytmika... asi jsem v té rychlosti špatně viděl... není co říct... tak aspoň pošlu úsměv a přidám ještě jedno ☼
Je to dobrý, ale věř, že takhle to vnímá každej ... teda každej kdo na to myslí :o)
**
blou blou blou...
budu se snažit ještě jednou sem zabloudit a sepsat tu kritiku...
blou blou blou...
... :)
a ještě mě napadá... hvězdičky * jsou krásný, ale svět je barevnej a sluníčko ☼ má taky něco do sebe :)
Je složitější smět s ní žít.
Já bych ji nikdy neměnila,...
nadhera!
libi se mi, jak zachazis s jazykem - je videt ze vis co chces rict a jak
a libi se mi "nalada" tyhle basne nebo jak to nazvat
vitej na pismakovi
TIP
je to pěkný, lehce plynoucí; použitá hlavní metafora - ta hvězda, sice není nejoriginálnější, ale na pěkný atmosféře, která se z básně line, to nic nemění; rozhodně to stojí za přečtení a dávám TIP.
myrí, díky za avi :-))
diky ;) vim, ze tema neni nejoriginalnejsi, ale jednak je to trosku starsi, jednak mi to proste tak pripada :))) budou dalsi, snad trochu "objevnejsi"... :)))
No, na hlubší kritiku se já opravdu necítím :o)
Ale je to pěkňoučké a líbí se mi to. To je fajn, že svojí hvězdičku vidíš srdcem! Určitě je taky krásná a svítí. Teď jí zrovinka vidím. Tady je * !!! Tak si jí opatruj!
A vítej mezi bludnými ovečkami na Písmáškovi :o))
Ja ji z nikoho nedoluju, jenom bych rada, aby se nekdo nebal, kdyby ji mel... ;)
Myslela jsem ze to muze vystihnout naladu prave tech "bludnejch dusicek"... kterych v realu moc neznam, takze se v tom citim trosku sama :)
A diky za hvezdicku! :o))
znám...a hvěždišku taky dám :-) *
Bludnejch dušiček jsou tu mraky. Počkej, až je poznáš :o))))