Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUkojení
Autor
Jarmila_Maršálová
Dotkl ses prsty
mých dlaní
– panenka
v náruči zahalená,
nechybí letmé
pousmání
srdce mi spadlo
na kolena,
kolik už je to let,
cos laskal ústy
hroty mých prsů,
málem jsem řekla
– to se nedělá
nevyrvu
malý květ z trsu
a z duše zázrak
– dotek anděla
35 názorů
Hele, Zdendo! Tak jsem si začal myslet, že jsi po jisté operaci, když jsem se z avíza proklikl sem! ;o) Chvilku jsem tu pendloval mezi avízy a Tvým a Jarmilčiným profilem, než mi došlo, že jsi mi chtěl jen poslat Tip na něco, co už jsem dávno okomentoval. Pěkná legrace!;o)
Jarmila_Maršálová
29. 10. 2013Jé, Zdeno, nepřeháněj! Teď vzpomínám, který dítě to vlastně bylo před očima, už vím... 2. vnučka ... a s tím třetím jsem zase zestárla a o třicet olmádla))) koloběh... děkujůůůů
Tak citově krásné a výstižné básně, navíc vázané, umí napsat málokdo a Ty tohle moc dobře umíš. Sám osobně neznám hezčí pohled, než je pohled na mladou a šťastnou maminku kojící vlastní děťátko.Tahle báseň by se dala tesat do kamene. Proto se zdá až divné, že se neobjevila v žádném Výběru. To asi svědčí o úrovni těch, kteří tyto výběry přidělují.P.S.: Mnoho lidí hořekuje nad poměry v naší společnosti, ale všechno souvisí se vším i s výběry. I tohle je vzorek chování naší společnosti. Tedy když neumím sám, tak to těm, co umějí, hezky znepříjemním. Nebo, že by to svědčilo o mizerné úrovni zúčastněných.