Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevlastníci noci
06. 07. 2010
20
28
4555
Autor
Delahaye
znám místa kde jsou i v létě chladné dny
kde zjara padá listí
a zima
nedýchá
tam vídáš stíny bez světel
a toužíš hořet v dešti
na ostří oblohy
pak slova stárnou nejrychleji
a ty najednou cítíš že
nebe a peklo
jsou jen jiná místa
28 názorů
Whitesnake
15. 04. 2011
..a laska a smrt su jen okamziky!
..'nejrychleji' by som nahradil za 'rychleji', inak o.k.
.. *
NightStalker
01. 02. 2011ProdukceNamolu
18. 11. 2010Water Lily
07. 07. 2010
Láďo, proč ne, Tvůj postřeh není rozhodně špatný,
jen : a/ všichni kritici se pohodlně a s absencí vlastního přemýšlení připojují jak Céčka do řetězu za původní Zborový postřeh; b/ všichni vnímáte slovo "pop" jako nadávku (nebo minimálně jako něco, s čím se slušný člověk neukazuje a rodina to úspěšně roky tutlá) :-)
a zde se cítím malinko nekomfortně :-)
jojo, ten pop efekt vzniká vršením.. protiklady a absurdnostmi,- nebe/peklo, hořet v dešti, z jara padá listí..
expresivní a blikající pop celek komponovaný jako výčet básnických střípků (často na hraně klišé) se dle mého pak neúspěšně snaží ovládnout a zkrotit zdařilá pointa,
ale je to nějak málo, chybí něco více svazujícího a do hloubky se nořícího, závěr dobrý ale tělo básně působí nestrukturovaně taková nezakotvená plující lyrika.. trochu jak seznam co koupit v samoobsluze před svátky..
.. rohlíky
.. mléko
.. šunku
a nezapomenout vrátit se domů že? :-)
mi se to líbí, ať si to je třeba milionkrát kliše/kýč/atd ale stejně všichni občas toužíme hořet v dešti *
Nicollette
06. 07. 2010
Tak jestli to vyjde, nezapomen hlavně, kdo Tě na tu spásnou myšlenku přivedl ;) Potřebuju nové auto nebo alespoň ponožky.
Zborník : a to by bylo bájo .. prachy by se hodily :-)
Honzyk : ale to bych byl dobrej frajer, bejt jako božský Dejvid :-) nicméně, Quae Caesaris Caesari, quae Dei Deo
H.: to by charakteru podstatné části textů Lucie celkem i odpovídalo. A možná že často nezůstal pouze u slova prvního :o)
jine a odlisne to prostory - v jednom hrmi a duni hromy a blesky a ve druhem v teple podzemi klid a ticho.-))
...jo, už si text zpívám.))...a jde to i bez rýmů.
Vzpomněl jsem si na D.Kollera, kterej říkal, že skládá texty tak, že zajede do knížky nožem, otevře ji, přečte si první slovo, na který mu padne voko, a jede. Tady mám podobnej pocit..
Být to rýmované, byl by to celkem prodejný text k nějakému fajn popovému hitu a pak by to třeba hráli třikrát za den na Radiožurnálu...