Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNemilostná
07. 11. 2001
40
6
4889
Autor
blbjenka
V motlitbách za čas neprožitý
zhášíme své dny i já i ty
a není vody na náš mlýn
Dál na rybníce kruhy, kola
ztrácejí dech... ( Ne, neodvolám,
a nebráním se tíze vin )
Všechna má nevyřčená slova
co někde v hloubi duše chovám
se zaplétají do sítin
A touhy - ne ty naše - jejich
se zračí v našich obličejích
a zůstávat...
... je bláznovstvím...
6 názorů
NIghtRunner
07. 03. 2004
jojo, stává se, pane Pštros, stává se, že člověk něco vyplodí a pak se diví, co to z něj vypadlo a kde se to v tom podvědomí, či v čem, vzalo, žeju. aspoň má o čem přemejšlet, a možnost dozvědět se něco o sobě a o tom podvědomí, či čem. tohle zrovna nebyl ten případ, anébrž to bylo, ehm, velmi dlouho a s velkým úsilím konstruováno se zcela přesným záměrem :)), ale stává se. přesto by měl autor vždycky umět vysvětlit, když ne, co chtěl říct, tedy aspoň, co řekl, a nebo co si myslí, že řekl, žejo. ale záleží na tom, jestli o to čtenář stojí, nebo zda chce mít svobodu domýšlet si vlastní významy a souvislosti. žejo :)
Je to krásně sladěné, má to rytmus a zdá se to být jinotajné. Když si to čtu počtvrté, slova se mi líbí pořád stejně, ale chci-li se dobrat hlouběji, zdá se mi, jako bych se díval na výsek pavučiny, aniž bych věděl, že ta křížící se vlákna mají kdesi nějaké pokračování. Nedivila ses náhodou, když ti to vypadlo z ruky, pardon, z pera, co to vlastně je? Někdy tak člověk něco sesumíruje, že ani neví, kde a co se to usebralo - a rozebírat je to škoda. *
Líbí se mi rytmus tvých básní. Jak lehce plynou. Líbí se mi ta jinotajnost. Líbí se mi. *****
(Vždycky mě vyděsí, když zahlédnu to o hlubší kritice, protože to já neumím.):-)))
Chtěl jsem něco (nepochybně velmi moudrého:) ) napsat. Jenže jsem nějak zapomněl, co, než jsem přelouskal všechny předchozí kritiky. Tož, tak už se jenom přidám do řady s tipem, protože se to hezky čte, i když si nejsem jistý, jestli ve všem rozumím. Ale to je můj věčný problém...
Blbjí, tak to nech tak, asi je to můj problém, že se mi to nezvobrazuje. Já používám Verdanu nebo ještě jedno, teď si z hlavy nevzpomenu, jak se jmenuje. Ale to je fuk... kvůli Tobě si to rád překopíruju... (A propos, když se Ti malé písmo sotva vleze na obrazovku - nemáš příliš malé rozlišení? Možná je lepší si nastavit aspoň 600 × 800 pixelů) Ale to jsou nepodstatnosti, hlavní je, že píšeš nádherné básničky a za to děkuju.
to Bacil: dívej, spešl kvůli tobě Verdana a písmo velký, na můj vkus až moc ( to nebude rozlišením :o)) ... a jestli to ještě pořád nevidíš, taxi zkus vyčistit brejle :)
moooooooc pěknýýýýýýý a nemilostná nebáseň??? Ne e, je to milostná úplně báseň...tip
kurnik neštvěte mě s těma milostnejma básněma. nesnáším !! a když jsem tu předtím napsala, že neočekávám, že mě úplně pochopíte, tak jsem nemyslela, že mi to můžete jen tak mýrnix-týrnix wobracet naruby.
ale nic ve zlym :))
Martin_Nedocakl
08. 11. 2001
Je to nádherné úplně nádherné, jenom... používáš jakési divné písmo, a navíc mrňavé, nejde mi to číst - musím si to překopírovat jinam. Ale za překopírování jinam to stojííííííí!!!
Bacílku, velmi nerada ti komplikuju život... ale co s tím mám teda udělat ? už jsem to kvůli Vojtkovi zvětšila, když to zvětším ještě víc, tak se mi to ani nevleze na wobrazovku... a písmo používám řekla bych úplně stejný jak všichni wostatní... no schválně, kterým píšeš ty ?
ten vodný rybníkovitý element sa mi tam ráta...:o)
Inak trochu menej ako minulé dielko, čo som od Teba čítala :o)
Kurňa já jsem si to musel zvětšit :-))))
je to bezva básnička.....*****!****
Astalavista
07. 11. 2001
lidišky, od vás se toho člověk teda dozví :o/
to Kastel : není !!!!
to Vojtek: takhle lepší ? se teda trochu stydim, takovýma kobylama psát, ale zas abyste si teda kvůli mě nekazili woči :))
ted jeste zmenit barvu a bude to eňo ňůňo :o))) vsimas si ze kvuli tobe pisu s diakritikou?? to nechapu ani ja sam :o)))
to ďáblík : barvu změnim, až mi to řekne ještě někdo jinej, páč ty seš zaujatej :o) a s tou diakritikou ses zrovna nepřetrh... no ale aspoň něco ... vážim si každýho háčku a kroužku obzvlášť :o))