Surreálno jak vidno může být pro někoho nedostupné.
The Empire of light je dokonalý, chtělo by se říct.
on se ten lávový proud usměrní, časem :)
to určitě ne, ale předpokládejme, že toto bych do knihy těžko zpracovával já sám, přeci jen bych poslal podklad grafikovi a ten už by to upravil líp..žeano
No to teda hovno, protože jak pravil Husserl, věci se nám kladou v horizontu, nikdy nejsou odděleny. Neexistuje "umělecké dílo" jako objekt zkoumatelný vědou, hraje zde i úlohu kde ho čtu - záleží i na tom, jestli jsem u notebooku v kuchyni nebo u sebe v pokoji vedle (což zrovna nejsem).
V zajetí obrazovky, v té věčné modré a bílé, v krabici, kam píšeme my děti veršíčky, taková propracovaná koláž může působit hustě, ale dej to do knížky, ke které sedá nějaký čtenář, která je dělená na stránky a ke které se sedá s jiným očekáváním, a už to podle mě tak bombastické nebude.
Literární tvorba pracující s obrazem na jiné úrovni než jako s pokornou ilustrací nikdy nepřesáhne hranice internetu a je tudíž samopotvrzovací a kontraproduktivní. Písmák je přeci pokusný prostor, workshop, to přece není žádná platforma pro umění...°_°
Tvou poznámku nechápu - čím se liší umělecký dělo tady od uměleckýho děla jinde? Pokud je kvalitní, tak je to umělecký dílo ať je publikovaný kdekoliv, ne?
Jinak ano - je to záměrně přeodkazovaný a mělo to působit tak trochu jako učební pomůcka některým čtenářům, kteří se ze surrealismu setkali zatím jenom s Dalího hodinama a to kdoví jestli..
Je to moc málo umění a příliš moc dílo na písmáku. Jinak se také velice trefně k dílu vyjádřil Norsko.
Takže tip ti nedám, ale vzhledem ke svému uměleckému nevzdělání nebudu na konglomerát (skoro by se chtělo říct: syndikát) textů a obrázků dívat zle, ale jako na pěknou popularizační učebnici.
Dívky Rea L. žere sýr REAL v Surreal Leone, hehe :)
má se něco co je surreální jmenovat surreálně ale vono to v tom ani nemusí se brát vyřčeno že je to určitě surreálně, člověk se rozuvažuje hned u názvu a přitom skoro jednoduchýho.
dívka v surreál leone pojídající sýr z reklamy, nejsem si jistej důvodem prvního obrázku ale bejt si nejistej u takový typu textu není na škodu. Heh to mohlo bejt třeba v literární teorii, nee tu nikdo nečte.. ten závěrečnej obsah je supr nápad, to pojmutí sureálu jak holčičky taky, i dyž je to trochu průhledný, pospojování motivů a odkazů dobrý, zmíněný donquichotování zajmavý k uvážení, tomu prostřednímu, pěkně udělanýmu, leč mírně nerozumím nebo spíš celkovýmu propojení možná konceptu možná není třeba rozumět.. huliředkvičky a jakovědomí jsou výrazný bezpochybně, tak to polovidím a dávám tip.
Hehe Honzyku, nějak sem nepochopil, jak se ta příhodka vztahuje k mýmu dělu...ale dík za ní, je zajímavá..každopádně sem rád, že za těch pár dní, co ses vrátil, ses už zas obalil obrannym chomáčem, z tvejch prvních dnů po návratu sem měl vždycky pocit, že už se u další tvý kritiky objeví jen video z jůtůb jak se sebevraždíš :)) i když kdo by ho sem vložil, žeano
jinak nechtěl sem nic zpracovávat velkohubě, Rea L. je přece Moravanka :)
jinak díky všem za krtkotiky a hvězdičky a tak vůbec
jo, už vim: velkou pózu a urputnou snahu zaujmout tady cejtim: to já radši po pěšině:)) -
...mně tenhle bombastickej velkohubej styl nesedí, se neuraž...."bo Appolinaire snad "?
Připomnělo mi "vernisáž" novýho bytu, kde se ocitla holka, pak jsme si pověděli, že ji vlastně nikdo neznal:))...a ta v jednom momentě řekla:"Co tam to v rohu ? To kamna tam hoří snad?" - díky za tu půl rok starou příhodu (tvou připomínku), jinak jak jsem v pohodě přišel, tak spokojeně odcházím :)