Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setst
07. 11. 2001
5
0
9678
Autor
Olda
xxx
Proklí: TAK TY CHCEŠ HRÁT NA BLBÝHO, HE? JAK SE TO JAKO HRAJE? JÁ SEM BYL JEDNOU U PSYCHIATRA A TAM SE TO TAKY HRÁLO, ALE MNĚ ŇÁK UNIKALY TY SOUVISLOSTI, HE? ;-))
Ani já nemám o pletení ani šajnu, nešlo by to začít mluvit o něčem intelektuálně jednodušším? ;-)
A jak se tak dívám, tak si tady asi piškvorky nezahraju :-(
to nebyly piškvorky, ale hladce a obratce - vzor na svert, ignoranti :)
Proklí: A což takhle fotbal? ;-) Kdyby se sešlo dvaadvacet písmáčků... |-)))))))))))))))
Spvris: Jsem pro, aby se radši hrál ping-pong... ale nevím jak ;o)))))))))))))))))))))))
Checheché
m.
Piškvorky po Písmáku... hmmm, to by nemuselo být špatné - kdyby se třeba pod "Pokec" dalo ještě "Piškvorky" a tam by se pařilo... 8-x))
Ale řekl bych, že se opět pleteš... :-)
XoooXoooX
oXoXoXoXo
ooXoooXoo
oXoXoXoXo
XoooXoooX
Což si takhle zahrát piškvorky? ;-) začínám:
▓▓▓
▓X▓
▓▓▓
oooxxxoooxxxooo
ooooxxxoxxxoooo
oooooxxxxxooooo
ooooxxxoxxxoooo
oooxxxoooxxxooo
Roštěnko, ale já bych spíš řekl:
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
oooooooooooooooooo
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
oooooooooooooooooo
xxxxxxxxxxxxxxxxxx
oooooooooooooooooo
co ty na to?
ooooooooooooooooo
oooooooooooooooooo
oooooooooooooooooo
oooooooooooooooooo
Tst,tst,tst.tst.tst.tst,tst,tst,tst,tst,tst,tst,tst,tst,tst,tst,tst,tst,tst
PPSSSSSSssssssssssssssssstTTTTTTTT
Monty_Python
11. 02. 2002
Můj vlastní názor je ten, že je venku strašná zima a nedělá mi to dobře. Pokud víte někdo o možnosti na zimu odjet do nějakého subtropického pásma, dejte mi vědět. Než umrznu .
Víš čerťo, ono se to příčí mému duchovnímu bluhvuhvismu (teda přesvědčení), takže i když se mně tak říká, tak čert ze zásady (z podstaty, z hvlvrummmu) nemůžu být. Přiznávám, trošku se stydím, protože jméno Spvrivs není tak poetické, ale bgrd bžluv hním padampam (promiň, nevím, jak bych nic jinak blafl). A do nového roku 2755 UC (škoda že Arabi mají kratší rok a nemůžu vypočítat higru, jak by řekl Egypťan) přeju Tobě a všem ostatním pllllllllllný kráter Olympi Montis (to je 2. pád) štěstí a úspěchů ;-)))))))
I já si to myslím a navíc bych chtěl dodat, že ne vždy je možné takovéhoto účinku dosahnout s vynaložením tak minima prostředků (to je samozřejmě diskutabilní) Je jasné, že prezentace naší osobnosti je naším prvořadým úkolem, v době kdy se nestaráme o přísun potravy, nebo se nevěnujeme nějaké jiné, jak se trefně říká "bohulibé" činnosti. Je naší osobní ctí, aby prezentace našeho ega vyvěrala jaksi ne z nás osobně, ale pomocí těch co nás znají, nebo se to alespoň domnívají. Všichni ti herci, herečky, zpěvačky a ostatní tvorové, žijící z pozornosti druhých, se jí jakoby brání, i oni si udržují svoji rovnováhu, tak jako každá lidská entita. To je tak asi vše, co by se k danému problému dalo říci, ovšem kdyby se chtělo. :-))
Jasně že jsme cháklí, čerťo (Kdes k tomu jménu přišel, Čert Bert jsem byl vždycky já ;-) ), anžto bvluhghuchtíme blgravismy :-)))
čertíku a co takhle blbblblbl bluuu blllllllllblbllb
ale nic si z toho nedělej, na světě jsou horší věci, třeba polhrušduškoviny :-)
:) No vidíš, Ty z krabičky, jak to snadno jde, se odnasra... eee. bňchbrrr frk frk!!! :o)))
Yeziii, máš pravdu, doplnil bych, nejen gňuweč, hňťulká a frůloška, ale i stvprq a ýlžowšěěň jsou naprosto brktušní! :-)))))
Jo abych nezapomněla, ráno dopajdala poštačka, plnou náruč kfjruezil, a mne by ukrutně zajímalo, kterej z Vás dhurátqíú mi to objednal. Teď vypadám před sousedy jako fkrioeguůarřá. Ne-li hůře. :-(
No ale lidi, dyť vám není rozumět. Bavme se radši v ňákém jazyce, který všichni známe, třeba v Blbblebtblglog ... ;-))
eskete mržkát burtlá hneklét
prokruglá gňuweč áklštré hugotámtám
cľěřšťřž hňťulká brktušní kréplím
wertéřkům frůloška sokřtléná hups
..
konec balady a odchod vlevo ;-)
rev eh vw eorwt vh veutfds voieaurt oervhtv toer vut jfg
g vsoiet vout vdgjsdlfvg oert
vet
fgjosier uzug se sdgu butr hdfiv tuer t)
vet vrutue tvub zúseú bre
verzb eziwučšřžw beirutčš)
web wčžb eučb¨
čb užuuz busw
jo a málem bych zapoměl
sdjhta vatv
vtwt atvritrewa¨tvutrtuv utvtšččšv§úú¨
ewrvq REUV ÚUVJ
Yezi: To vůbec není pravda! Copak Ty tam necítíš tu hlubokou vnitřní myšlenku? Zkusím to teda říct jinak: bgld-bgld-bgld. Už chápeš? ;-)))))))
A - ...aha, no... teď jsi mě... zaskočil!
Asi máš pravdu, já jsem se nejspíš bála jít s domněnkama až TAK do hloubky...!
;))
Blüeh :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Spvrivs (co to je???):- Prostě si přiznej, že se tím vyhýbáš přímé odpovědi na otázku, která je Ti nepříjemná!!! :)))))
Monty_Python
09. 12. 2001
Kurňa, tady je tolik přínosnejch informací, že mám z toho přeplněnou paměť!
Monty_Python
09. 12. 2001
bacile, ja myslim ze spis:
žbdň, ale taky plompf a quesk.......
nicmene rfgtzhju, ikkewdre dswqa, qerty qwertz aserty......
lkjhg mnbv vcxy poiuz!
howg....
Nechápu, jak jsem doteď mohla Božského Oldu, resp. jeho tvorbu ignorovat... :(
Vždyť jen nástin tak vážného společenského problému, jakým bezesporu onen výše zmiňovaný JE, nám sám o sobě prozrazuje, jak hluboké je autorovo sociální (i asociální) cítění, jaký klade důraz na řešení zdánlivě okrajových (avšak při pozornějším zahloubání primárních) záležitostí a konečně - jakým přínosem je pro širokou čtenářskou obec jeho schopnost předkládat k zamyšlení témata, jejichž neřešení by bylo tristní...!
Jen nechápu, proč se k tomu nikdo nechcete vyjádřit!
*
Již prolog nám nastiňuje, o jakou otázku zde půjde. Nicméně název je natolik matoucí, že bych jej radši změnil na "xxx" popřípadě "Xxx" ;-)