Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmák mnoha tváří
Autor
martinez
.
Určitě to znáte. Taky máte určitě někoho, kdo vám, více či méně, zhusta či zřídkavě, systematicky nebo náhodou, pije krev. A taky máte stoprocentně někde někoho, komu pijete krev vy. Usrkáváte skromnými doušky a nebo pouštíte žilou hlava nehlava... tedy krev nekrev. Na Písmáku nebo v reálném světě, to je asi jedno - nevím, jestli je to někde lepší nebo horší.
Stačí maličkosti - cokoli na povaze nebo vzhledu, co může váš protějšek definitivně otočit proti vám. A nebo to s vámi taky nemusí mít společného vůbec nic, váš upír či dárce krve se na dnešek jen špatně vyspal, nedostal k snídani obvyklé poživatiny v obvyklé kvalitě a množství, nemohl se jako obvykle po ránu vyprázdnit a nebo naopak má se co držet, aby udržel... Jindy stačí slůvko či větička, pronesené mimochodem a úplně jiným směrem, pak zase gesto či pohled a občas jen to, že se jmenujete stejně jako nenáviděný spolužák a nebo protivná tetička. Spouštěčů je nepřeberné množství.
Jsem upírka a jsem dárce, snad je to natolik v rovnováze, že mi to zdravotně neublíží, ale někdy při výjimečně intenzivních přesunech krve mívám o sebe až strach..
No a mezi nasáváním a poskytováním krve se vyskytují chvilky tápání, proč vlastně to či ono mezi dárcem a mnou, případně příjemcem a mnou, probíhá... Dovolím si pár citátů (určitě budete něco podobného znát) spolu s ponaučeními, která jsem si z toho vzala:
citace první:
Když to bereš jako ubližování, já to beru jako rozčilování, to člověku neublíží, pokud to on sám nedovolí, například já se rozčiluju rád, je to dobrej způsob jak se odreagovat, pořádně si na někoho zanadávat. Co je ale horší než nasírání pro srandu, je přehnaná korektnost, řekl bych až falešná. Je to děsná nuda.
ponaučení: jednoznačné nemám
citace druhá:
není radno šlapat v hovně. především ty by ses měla zamyslet sama nad sebou. říkal jsem si, že píšeš docela dobré básně, ale nejsi dobrý člověk. možná to je i nemoc, protože sem až tak často nenahlížím, ale kdykoliv se přihlásím, jsi tu on-line nejméně v jednom exempláři. mám důvod zde být, ale tobě ho vysvětlovat nehodlám.
ponaučení: nešlapat v hovnech, zamyslet se nad sebou, uzdravit se a nebýt tu tak ne-často, jako ti, kdo sem nahlížejí z dobrých důvodů v jednom jediném exempláři
citace třetí:
já žiju v opravdovém světě. zkus to taky.
ponaučení: nedohadovat se
citace čtvrtá: se bojinkáš, aby sis to nerozházela i u jinech, páč na to dal tip jenom jeden člověk, tudíž většina je proti, a není nic lehčího, než táhnout s většinou, že?
ponaučení: nedohadovat se
citace pátá:
Seš děsná sucharka. Můžeš si s (XY) podat ruce.
ponaučení: bacha na žloutenku
citace šestá:
teď jsem se díval na dílo (xy), ale jsem zablokovanej. je to vtipný, ale přesto mi tam něco vadí a vadí mi i to, že máš patrně radost, když tu holku někdo napadá. měl jsem tě v oblíbených - do dneška.
ponaučení: netipovat, neradovat se a nebavit u humorných děl a nedovolit nikomu, aby si mě oblíbil
Mohla bych pokračovat ještě dlouho, ale myslím, že raděj napřáhnu ruku s pomyslným štafetovým kolíkem. A půjdu si opatrně něco přečíst, ale budu se (aspoň dnes) Písmákem pohybovat s rozvahou.
P.S. citovala jsem ze své soukromé korespondence: jeden korespondent souhlasil (citace: použij si, co chceš, ale vyndej z toho hrubky :D), druhý mě má za zlého, sprostého a nemocného jedince, tak jistě nebude překvapen, že jsem ho citovala bez dovolení - nechtěla bych ho zklamat.
.