Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrstíky deště
15. 07. 2010
8
33
4009
Autor
sepotvkorunachstromu
Prstíky deště
ťukají v listoví
zamyšleně
svět voní kořeněně
pěkně vymydlený
tváří se okouzleně
šťastně vydechuje
leskne se
zrcadlí loužemi
šumí
cinká
ševelí
33 názorů
sepotvkorunachstromu
02. 09. 2010sepotvkorunachstromu
25. 07. 2010
Zrovna se chystám napsat něco spávně "apokalyptickýho"... Jestli se to povede, tak pošlu áčko...
sepotvkorunachstromu
18. 07. 2010
A hele... Neuplynul ani jeden den a přišly takový deště, až z toho bylo dost lidem horko!
sepotvkorunachstromu
17. 07. 2010
Hlavně aby to nebyl déšť anglickýho typu. Tam klidně drobně prší třeba celej den. Někdy se zase navopak strhne strašlivej slejvák a než se stačíš schovat, tak pršet přestane. Trvá to klidně jen 20-30 vteřin... Fuj! To ať je mi radši horko.
sepotvkorunachstromu
17. 07. 2010
Hlavně mám strach, aby to nebyl nějakej plagiát. Nekvalitní čínská napodobenina originálního evropskýho deště...
sepotvkorunachstromu
17. 07. 2010
Asi viděli, že tu máme sucho a budou nám sem ten déšť dovážet... Ostatně, to neni nic novýho. Dost lidí se živí jako "obchodník s deštěm"... :-)
sepotvkorunachstromu
17. 07. 2010
OK. Stejně tam neni nic moc zajímavýho. Hodil jsem to jen kvůli dalším lidem. Až to bude číst někdo třeba za rok, tak už si ty záplavy nebude pamatovat a nemusel by to pochopit.
sepotvkorunachstromu
16. 07. 2010
Já ti řeknu, proč neprší... Za to můžou ty žlutý syslové v Číně. Radši se utopěj', než aby nechali trošku deště taky někomu jinýmu. Hlavně že to je zadarmo...
http://www.ct24.cz/svet/95851-zaplavy-v-cine-postihly-jiz-17-milionu-lidi-situaci-muze-zhorsit-tajfun/
sepotvkorunachstromu
16. 07. 2010
Jasně! Pesimista si koupí basu piv, optimista deštník a po tejdnu si voba krátěj dlouhou chvíli šepotem v korunách stromů při čekání na vrtulník... :-)))
sepotvkorunachstromu
16. 07. 2010
No jasně! Ty jseš jak jezinka! "Jen dva prstíčky (deště) tam strčíme..." No a pak ti povodeň sebere barák! Hrůza!!! :-))
sepotvkorunachstromu
16. 07. 2010
Spadla kapka z oblohy spadla rovnou na nohy a utíká k řece vykoupat se přece.