tady u té mi ten konec taky víc vadí, než nevadí
ale chápu, že ho tam chceš
Dobrá práce. Má to v sobě sílu *
mně to připomíná ruskou literaturu, nenadchne, ale i neurazí.
výborné, silne emočne nabité. posledná sloha ma prekvapila ako niečo naviac, po predposlednej, ktorá pôsobí ako záver.. text by sa mi lepšie čítal menej rozkúskovaný do krátkych veršov
Všechno to zmizet a tančit v neosobním tvaru mi připomíná africkou angličtinu. To je nějaká nová manýra?
za syrové maso kuřat a večerní opozdilce *
díky, hlavně za nabídku, vaše album už mám stažený a v šalině si do něj podupávám
bez té poslední sloky - ano*
Jsem na tom podobně jako Thalina, nedaří se mi vcítit se, proniknout pod povrch. Prázdné mi snad nepřipadá, naopak... jistým způsobem přeplněné.
Vidím v tom něco vůdčího... to něco nedokáži přesně definovat. Snad kvůli tomu tajemnému tip.
Tak nějak cítím, že by snad nemusela být vůbec poslední sloka, která je ještě razantnější o stupeň než celý předchozí text, který je sám o sobě více než nosný. Právě ten závěr jaksi za mne jako čtenáře dělá tečku příliš rychle. Také mne napadá, zda celá báseň nemá až příliš široký tématický záběr,což může být na úkor plynulosti vstřebávání. na druhou stranu si stejně tak myslím, proč ne, jestliže je dobře zvládnutý a zde si myslím, že ano, je to jen věc k úvaze, žádný můj definitivní názor. A navíc má báseň řadu pěkných, neotřelých obrazů. Myslím si, že si výběr zaslouží jednak za ty obrazy, jednak za odvahu vypořádat se s její obsahovou dimenzí.
Mně se moc líbí styl, jakým je napsaná, a i když musím přiznat, že na poznámce Thaliny něco málo je, výběr si tady opět neodpustím.
..sakryš..seš dobrej..silná báseň a cítím ji...T
Na tohle teď není sezóna, tohle je báseň, co se má číst na podzim. Nehodlám ten tip založit na líbění se, ale z určité obraznosti, co tu vyvstává.
Byť jsem zpočátku myslel, že tím krátkým řádkováním je to na mě už moc surreální a zašmodrchané.