aha. tož to logiku má, ale trochus to překombinoval semizdá :)
Blbjenka, Bíša, Moorgaan, Háber - díky za nákuk a komentáře :-))
Moorgaan - žádný diamant nevyváží duši...
Blbjenka - pokud se prorazí hráz - jakákoli - pak se vše řítí někam dolů - mušky jsou symbolem něčeho, co způsobuje útrapy, co obtěžuje - "lodě mušek" jsou metaforou, že jich je fakt hodně - "zvracení lodí mušek" je pak neustálý přísun něčeho, co není zrovna příjemné...
Marek
všechny ty "je" bych vyházela, beztek je jich tam moc, a bez nich by to bylo rytmicky stravitelnější
nechápu jak se dají zvracet lodě mušek nebo co to, cleá tato pasáž zdá se mi poněkud divná
že by to bylo moc ukřičené si nemyslim, vidím v tom spíš znechucení než vztek
jsou sponky ktere maji v sobe tolik diamantu, ze neni trapne byt min.-))
VK: Nemám takovou představivost - ale třeba by to k tomu šlo...
Pišta, podepisuju se kdyžtak jménem, ne nickem. Nebo Pišta je Tvé křestní jméno? Asi ano... Na každej pád dík za zkouknutí a pár vřelých slov,
Marek
Pamflet... A ještě ses pod něj zapomenul podepsat.
Pišta
Bacha s tím obrovským mečem, schovej ho, ještě někomu nevypíchneš voko.
MyšLENKA, dík.
Diana - já vím - a normálně je nepoužívám - tady mi nějak šla na jazyk sama, a zas nevím, proč se jim záměrně vyhýbat...
Každopádně dík za zastavení,
mějte se,
Marek
je to taký gotický metal
tip
Jasně, Marku, ty jsi autor. Já jen, že silná slova připomínají velká gesta - a v obou případech se většina lidí ošívá... Uměřenost zapůsobí víc. :-)
Norsko: pláč je zdravý - a vzhledem k tomu, žes tu byl pomalu dřív, než jsem sem tu báseň lípl, řekl bych, že ho i vyhledáváš :-)))
A těším se na Tvé pojednání o básních a pseudobásních :-))
já to říkám. ale na tom nesejde. ty si budeš psát dál ty svý pseudobásně a mně zbudou jen oči pro pláč
Norsko - a kdo říká, že to dělám obráceně? :-))
LadyLoba - nerozumím, jaké přání? Prostě jsem napsal, co si myslím o znásilnění v širším slova smyslu, znásilnění nejen fyzické, ale i něčí vůle, zmaření snů, otročení, dosaď si tam dle libosti...
jinak - imho - nic se neděje jen tak - třebars to bylo tvé nejtajnější přání -
Marku. Nejdřív řvi, pak teprve piš
Honzyk - rád Tě tu zas po nějaký době vidím...
Janina, Diana, LadyLoba - ta přídavná jména tam prostě cítím, psal jsem, jak cítím, asi jsem si měl zapotřebí zařvat, prostě jsem si zvolil tohle téma - a psal, jak uměl... :-))
Mějte se,
Marek
Mám stejný názor jako Janina. Co je moc, je příliš ...
líbí se mi to - je to docela drsný - ale žádna kaše se nejí tak horká, jako se uvarí
No vida, jak jsi ten schodek pěkně opravil :-)* (Výrazy jako strašné, děsné, svinské, zrůdné, krutý ortel, mi zní už prostě moc nahlas... ale to je věc názoru a vnitřního nastavení každého.)
Norsko - i tohle je o životě.
Janina - silných? Spíš obyčejných...
Za škobrtnutí sorry :-)))
Příliš silných slov, cítím se poněkud přeřvána. "V ledový klín ctí" se rytmicky vymyká z formy, kterou jsi důsledně opakoval v předchozích slokách, takže škobrtnutí a pád, máš mě na svědomí :-)
trochu života bych prosil. v kleci uzavřen, zpívá jak umírající slavík