Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLedňáčci
27. 07. 2010
13
27
1996
Autor
sapro
Ledňáčkům křídla popel vzal.
I ty máš ruce od té šedi.
Neletí, nejí, nejdou dál.
Mlčí, snad možná všechno vědí.
Topí se v slzách, to ty pláčeš
pro mámy, táty, pro koláče,
pro život, který může nebýt.
Ledňáčky házíš proti nebi.
Ledňáčkům křídla, lidem čas
vzít, dávat, ničit. Něco v nás
životem smrt snáz ohraničí.
27 názorů
z_osminy_větrová
06. 08. 2010blboun nejapný
29. 07. 2010
Ty právě se sebou moc pracuješ :) Je každopádně dobře, že píšeš. A neber to, co jsem napsal jako kritiku. To bylo spíš osobní.. vzkaz. Inspirace. Máš příliš talentu na to, abys mohl být kritizován .-)
Miroslawek je blízko tomu jako tvou báseň vnímám i já. Cítím s tebou. Někdy je ovšem lepší vzít kladivo, než křičet. Pro mě tvá slova ukazují někam, nejsou ale cílem, jen přestupní stanicí, jako by nezachytily barvu tvé duše. Jsou jen stíny. Nezemřel jsi při psaní té básně.
Miroslawek
27. 07. 2010
"pláčeš pro koláče" se mi jeví jako vynucenej rým....a to mi va........jinak jo.)
Občan_Rýša
27. 07. 2010
tak jo, teď už dám tip ráda, za tu 3. sloku především...
možná jsem pako, ale než pomluvu za zády, raději pravdu do očí, občane, pro příště, jo? :-))
Občan_Rýša
27. 07. 2010Whitesnake
27. 07. 2010Whitesnake
27. 07. 2010
"Ledňáčky házíš proti nebi" se mi moc nelíbí, v návaznosti na název "Ledňáčky" navozuje představu, že házíš ty stejnojmenné mražené pochoutky, druh nanuků... Nemělo být v názvu spíše "Ledňáčci", prosím? Třetí sloka vskutku hodna zamyšlení, zajímavá.
Whitesnake
27. 07. 2010
Líbí se mi 1. a 3. sloka, a to moc. U 2. sloky mně trochu vaděj ty hrátky se slovosledem, i když jsem si často se slovosledem hrál podobně :-))
Marek