všimla - proto někerý texty ignoruju dyž se mi líbí muzika :o)
včil musím do práce, ale esi nezapomenu, večer ti pošlu něco hezkýho :o)
všimla sis u většiny písniček jak jsou jednoduchý až uhozený verše a přitom jsou to hity? až mě to překvapuje :O) dát to na písmák, tak nás rozcupujou :O))))
mne naposled přepadly KISS a Do you love me.. předtím tuším Pilarka - Hrom aby do tě lásko už..
no ony to nejsou typický odrhovačky.. ale chovaj se hnusně! :o)
vlastně i za některé odrhovačky, bo to pro mě nejsou odrhovačky, ale s tebou si je popěvuju, tak dávám *
já mám teď na chvilku klid v hlavě, proto už dlouho nic nedávám a čekám, že se to brzo vrátí :O))))))))))
díky díky- já jen že s těma odrhovačkama se mi to děje furt - a někerý mám ráda ale jak je mám celej den v hlavě, je to děsný :o)
právě naopak, stále v ní nacházím něco ... no prostě něco :O))) za odrhovačku by nebyl *
A.E. - takže báseň z kategorie vlezlá.. něco jako odrhovačka co ráno slyšíme v rádiu a pak ne a ne se jí zbavit :o)
G.Černý - tak aspoň to něco :o)
málo kterou báseň čtu vícekrát za sebou, tato sama vybízí *
děkuju moc všem a dnes ještě zvlášť Armandovi páč je velmi vnímavej čtenář :o)
* nikdy to nejsem já ...
zvláštní je, že na mě ta báseň, ač na první pohled je výrazně melancholická, působí velmi étericky... ač vyznívá jako stížnost, působí jako smíření.
k tomu není co dodat - kritizovat není co tak *
naprosto skvělé! sedlo mi to dokonale. *t
gravitace slabne...kompasy ztraci smysl a zachranne site vadi atrakcim
...ale zelene oci jsou porad duvodem na nic necekat!
Nezáleží na farbe vlasov, ale na farbe svedomia. Potešilo, zas niečo s čím sa môžem stotožniť. ***
..kompasy už nejsou co bývaly...tak tak..*t.
ale napsal... jen pošta už taky není co bývala, samý šlendrián a pomalá... :-))
..ještě jedna mocná paní
přicházívá znenadání
má jméno tak zvláštní
..neděje..:)
kompasy už nejsou co bývaly
a sever jih východ západ
někdo vzal a hodil do mixéru
...dokonalost!
:)
ano, cizí obehrané strasti sou mnohem lepší :o)
dík oběma a dobrou noc
Tak už jsem se chystala spát, ale zlomeček předtím, než jsem odkřížkovala, mi přišlo avízo na tvou báseň a jsem moc ráda, že to stihlo eště před kliknutím...
tak zas můžu myslet před spaním na něco jiného než ty vlastní obehrané strasti:) *t*