přesně tu diskusi jsem měla na mysli..:)
Já myslím, že každý je tak trochu namočen. Přinejmenším, každý máme něco, čemu by se policie podivila, kdyby se na to přišlo. Proto je převaha národa ducha jarého.
Díky Georgi. To byl takový bleskový nápad do bleskové soutěže, takže teď už mi tipů netřeba, beztoho jsem se umístil zase na chvostu, že se na to nevykašlu.
A s tím Norskem máš pravdu. Taky mě to překvapilo. Asi to nebude takový suchar, jak se na první pohled zdálo.
Na tom nic není. To zvládne každý zkušený tetovátor. Jdeš do toho?
Že jo? No mají ti čtenáři vkus? Jeden by si až pomyslel něco o perlách a tak, což? ((-:
a taky je nám Jasný film Všichni bobří rodáci...
Tak teď je všem úplně jasné, že mým nejoblíbenějším seriálem je Bobřežní hlídka.
Všem děkuji, a pokud jsem se někoho dotknul, rád se s ním příště ubobřím.
Květoni,Květoni ..... T***
Koukat, ale nesahat!
Bobřík prstík kousne rád.T*
už 2x mě odsud písmák vykop.. nevím co si myslet
já jen teda že sem tu byla a snažila se zanechat babskou stopu.. snad do třetice :o)
Zatím čistě pánská jízda, snad není nepatřičné, že i já, ač protežuji nutrie, posílám Mistrovi z plndla hrndla tipínek za originalitu.
t*
:-) Šumná básnička, krásná knihovnice, sympatický bobřík. šTIP.
Dokonalé, krátké ale má to švih. (T)
Dnes je to bez bab. Ještěže se ukázal aspoň Baaba. (Za což mu pochopitelně děkuji.)
damy tady u tveho dila asi drzi "bobříka mlčení "
Jenom jestli jsme si to u dam maličko nerozházeli. Já už se chystám mlžit, zapírat a odvolávat.
:-)))..kluci ta dama s tim tchorem me opravdu rozesmala :-))
to by tam musel být manžel
To už jsme ovšem na velmi tenkém ledě.
Nebo modifikace: "Dáma s hranostajem" po dvaceti letech - "Dáma s tchořem".
Trúb u nás nikdy nebylo dosť. Taky si nějakú zajdu kúpit, než jich vyprodají
ad a-n, tento borb má teď již
hlavu
a patu
ještě mě napadla jedna klasika, Květoni (inspirace vice versa):
Dáma s hranostajem
Nechýba. Trúba som tu ja.
kdo ví proč. zde vidím jádro vašeho pudla
Což o to, já sám po nějakém tom odmítání nijak chorobně neprahnu.
Mojí manželce se však, kdo ví proč, vidina mých pletek nezamlouvá.
Bobrazotvorné
jak by řekl moorgan: pekná kefa... len ta trůba chýba... ta trůba :-)
t
Kolego, veškeré vaše problémy plynou z toho, že vy vlastně bytostně toužíte po odmítání, kterého se vám nedostává v takové míře, abyste byl šťasten
Braní do zaječích je náhodou užitečná dovednost.
Sám jí využívám, když na mé samochvalné řeči nějaká ženština pozitivně zareaguje.
Já bych jim nevěřil. Všecko mají vyčtený z internetu a když jde do tuhýho, vezmou do zaječích
Tak to bys capartům křivdil. Tuhle po mně skautíci chtěli, ať jim nakreslím bobra. Nu, proč ne, v bobrech se vyznám, mnu si ruce. Mám doma docela slušnou sbírku materiálů stran tohoto tématu. Vezmu tužku a impresionisticky naznačím první kontury, připomínající značku vozu Renault. A kdeže prý bude ocas, vyptávají se smrkáči znalecky, až mi tím vzali všechen vítr z plachet.
Foglar by se jistě podivil. Co, podivil, mašli by si hodil.
u nás lišky dávají bobrou noc...
Myslíš ty předpubertální jedince, jejichž představa o existenci bobra je naprosto odlišná od toho, čemu budou později bobr říkat ?
Naštěstí jsem nežádal Jiráska. Spokojil jsem se s Foglarem. S knihou Hoši od Bobří řeky.
ovšem ta představa tisíce bobrů na žebřících vyhledávajících spisy třeba aloise jiráska
mě celkem děsí
Psal to čínský básník Čin Či La.
to psal asi sam pan hrazný co?.-))
O hrázce a jiných intimnostech pojednává text na pravém stehně.
škoda, že za tím bobrem není vidět hrázka.-))
To musíš do knihovny, a ne se honit kdesi po Tatrách!
byli jsme teď týden na Slovensku, vyfotil jsem několik kamzíků a svišťů, ale bobříka žádného...
I když, ono to se žebříkama souvisí pouze okrajově, to přiznávám.
Ale já jsem to chtěl přidat do kubu. Žebřík přece, ne?
ještě že si ta dívka na fotce neholí ani nohy...bobr by neměl hlavu :o)