vdaka za blaznov...a za maciatka:)
bláznění a dělání
všechny smutky zahání...- T
...chtěl jsem napsat "vtipný kom", nějak jsem se zasek,tak jen fajn*
Asi jsem také blázen, ale musím brečet.T*
jak jednoduché, prosté...a takové by mělo být vše, čistá liniie*
uvěřila jsem, není to tak těžké*
PS: Až bude na světě víc takových krásných bláznů, bude to mnohem příjemnější místo k narození ;-)
krásné jako pohlazení! *t
Petře, to je krásně napsané, s hlubokou myšlenkou :-))) TIP a díky
Ta koťátka mě dostala. Ke mně se naučily chodit dvě kočičky bez domova, které velmi plaché, už se ode mě nechají hladit :-)))
Moc vám všem děkuji! Jsem rád, že na Písmáku je tolik bláznů, nebo alespoň těch, kteří bláznům fandí… Přeji (nám) všem, abychom v tomto směru „nezmoudřeli“…
Když jsem jela na chemoterapii, brečela jsem po cestě, protože jsem se bála, že mi bude zase špatně. Prosila jsem své anděly, ať něco udělají, že se bojím. Najednou jsme viděli, že uprostřed silnice něco leží a auta to objíždějí. Bylo tam přitisklé kotě, živé. Manžel zastavil a já si ho vzala. Celou cestu chtělo na něj skákat a tak jsem se mu musela věnovat a zapomněla jsem se bát. Doma mi syn řekl, že jsem blázen, mám už doma 4 kočiny. Ale já jsem řekla- tohle je přece jiné, mám ho od andělů, ... Prý jsem blázen, asi jo, ale šťastný.
moc milé...,jsem také bláznivka,synáčku:o))***
...mám teď taky svoji "myšku" ve slínce od okurek. Koupu ho v heřmánku, protože je to vlastně On. Celé měsíce byli spolu, šťastně spolu laškovali...Pak jsem ho našel polomrtvého, krvácejícího a nešťastného. Nebyl schopen ublížit, ale Ona to nevěděla. Její čtyři holátka jí to ještě nemohli říct...říct, že je táta na ně hodný, že si rád hraje na hoňku a na schovku... a když jsem ji chtěl pohladit, kousla mě do prstu. Postavila by se celé armádě. A tak ho koupu v heřmánku, a doufám že se rány zahojí, ale co ty rány na duši... a má vlastně křeček duši ?
Rezonance hluboko v duši. Přidám svůj sen: Kéž by náš svět byl plný takových bláznů!***
Pohlazení Terezce a Pampelišce...