plamen: na jaře, až rozmrzne zem (nebo až to tak bude vypadat) vracíme se na místo činu...
Fundo Fundo... já ti říkal, aby ses v tom potoce neráchal.... a když už jsi se ráchal, měl jsi bejt chytrej jako já, a odstonat si to minulý výkend ;) Bojím se, že množtví odvedený práce s tvojí nepřítomností klesne na polovinu...
Skoda preskoda. Zrovna, kdyz jsem se sama dala konecne zdravotne dohromady.
Tak priste :)
Tady opozdilý váhavec - já bych jel. Budu blázen jako Funda :-)
hlavně se nahlaš Yenn na mobil a nahlaš i čas příjezdu do Ostrova, aby tě tam někdo zajel vyzvednout. Pokud máš mobil, dej jí číslo...
buď blázen! ;))
jo telefon na Yenn 0604/266016
S politováním oznamuji svou neůčast z důvodu nemoci.
Mějte se krásně a dávejte na sebe pozor ať se Vám nic nestane.
...asi mi to nevyjde... bude fofr s prací...:(
Tak snad příště...
Oznamuji, ze spat se bude tentokrat ve vytapene mistnosti (samozrejme nepovinne, kdo nechce, muze se ubytovat mene komfortne, lec romanticteji).
Monty: když by na to přišlo, přenechám ti svoje místo v mobilu a pojedu vlakem....
Je mi moc lito, ze musis stornovat weekend 17.-18. 11. To, ze jsem trochu nemocna sama, bych byla ochotna sabotovat, ale mam chore i dcery :(
Je mi to moc lito a verim, ze o tyden pozdeji si to vynahradime.
Tři hoďky... Mein Gott... no uvidíme. Snad bych to přežila. Ještě je to v jednání, ale jela bych ráda.
Kdyby měl někdo z Prahy místo v avtamabílu, bylo by to samozřejmě lepčí.
23. by to teoreticky šlo. Pokud ovšem nebudu vykopávat jinde. Ještě dám vědět.
S dopravou je to případně jak? Jede tam poblíž vůbec něco? Poblíž - max. 6 km, víc pěšmo odmítám...:)
Ze Straze je to o dost bliz, navic ty, o nichz vime, kdy a kam dorazi, jezdime vyzvednout, alespon se o to snazime (obcas je to komplikovane).
Monty: no, do Ostrova nad Ohří se dostaneš buď busem, nebo vlakem (3 hoďky) a tam už pro tebe někdo přijede, pokud předem nahlásíš čas.... na hradě totiž není signál (jen nahoře na věži). Odhaduju, že by bylo možný zajet i do Varů, ale to už nemůžu slíbit.
Autobus do Varů bere jen na sezení, takže místenka je dobrý nápad.... to je tak všechno co o dopravě vím.
funda: 17. určitě musím být v Trutnově (máma má narozeniny), ale 23. (pokud mě mesní nic silnějšího) bych chtěl jet...
Funda: Ja tam budu v oba terminy. Zda se, ze toho 17. bych pro Tebe nakonec jedno misto v aute preci jen mela.
17.-18. nas tam ale nejspis bude jen par (a ja sama budu jeste porad chroupat antibiotika), ale aspon si tentokrat nebudeme krast naradi :-)
Lady Theo, a jak to budeš mít s automísty na 23.?
Funda: Ehm, sorry, zapomnela jsem se rolognout ;)
Merle: Pokud tohle mohu chapat jako rezervovani si mista, tak timto Ti mohu potvrdit, ze s Tebou pocitam.
Dalsi misto pro pripadne zajemce uz ale v nasem aute nebude, pokusim se pro ne zajistit par mist u Klidase.
Yenn: dobrá, počítej se mnou.
Monty: :)) kdyžtak si volno udělej...
Merlíku, Yenn.
Vy tam jedete i 17 nebo až toho 23 ?
...jéžišku, to by se mi líbilo... jenže nevím, jestli 23. až 25. budu mít volno nebo ne...
Neváhám.
PS: to divný zelený v tom ohni jsem já?