no vzala, konečně! chodila jsem k tobě dřív, jen jsem tě neměla "automaticky přednastavenou" poctu si zasloužíš, jako každý)))
Ahoj Jarmilko, kde jsi se tu vzala? Jsem moc potěšena, ale takovou poctu si nezasloužím.:-)
jak je možné, že tě ještě nemám v oblíbených??
ja tiez:))))
Predvianocna:)))
A nejsi, heč, já to špatně spočítala! Jsem 56. ročník.:-)
Kolousku, mala som jedenast a 8 mesiacov...takze som asi o nieco starsia:)
Hanka, já jsem měla tehdy 11. Prožívali jsme to skoro stejně.
bola som vtedy dieta, no doteraz si pamatam hukot lietadiel skoro rano nad nasim domom a za riekou skripanie pasov tankov...strach bol obrovsky...rodicia utekali do obchodu aspon nieco kupit, nevedeli sme, co bude dalej...a taky krasny prazdninovy den to mohl byt...
Fëanor, děkuji, vůbec by mě nenapadlo, že taková rychlovka někoho zaujme.
Dobré. Tak nenuceně podané. (tip)
Kuchot, díky, já vím, že píšu naivně, měj se...:-)
pro mě bohužel poněkud laciné rýmování, odpusť
...to není ta politika,kterou netipuju :)
Moc děkuji, zvlášť když je v tom politika.:-)
Elleanor, děkuji. Já jsem prožila, ale jen tak trochu, z dětského pohledu...
nezažila jsem..ale prožívám vyprávění druhých***
Diano, ráda Tě vidím a moc děkuji.
Hezky napsáno. Je dobré si připomínat, aspoň se více radujeme, že je to pryč.***
Perlo-Sch, také ti děkuji.
PÁTERE, my můžeme vzpomínat, ale ti po nás už ne. Děkuji.
Mrazivý klid! Jen nezapomínat.A NAUČIT SE VZPOMÍNAT!
Markel, děkuji moc za návštěvu. Také si pamatuju zvláště na jeden nápis: Jindru a Bilaka pověste za ptáka. Tenkrát jsem to moc nechápala, ale starší kamarádi mi to vysvětlili...:-)
líbilo moc, já jsem ráno, když jsem pustila rádio mylela, že jede nějaká hra o válce, pak to bylo doopravdy, pamatuji si to jako dneka, i ty básničky třeba o zrádných politicích: za Koldera, Bilaka a Indru, nikdo z nás by nedal ani vindru... - T
Makoves, děkuji, chybka se vždy najde.
To nemá chybu. Pěkné čtení. (T)
Ferry, děkuji za zastavení u smutného výročí.
smutný, smutný, smutný, i po těch letech..
MyšLENKO, děkuji, jen jedna ze vzpomínek.
Kiwagamo´ag, to je jasné. Miluješ prázdniny, protože jsou kratší, než tvoje dovolená a prázdniny s dětmi bývají náročné, i když pěkné.
Já tomu rozumím, to mám za sebou.
Miluji prázdniny od té doby, kdy moje dovolená je delší než učňovské prázdniny.Miluji prázdniny od té doby, kdy moje děti nemají prázdniny...ale zatím je maji. To jsem blb, viď ?!.J.
Kovagamo, já nemám ráda prázdniny od té doby, co jsem přestala chodit do školy.
Děkuji za návštěvu a tip.
"Dubček a Svoboda jsou naše obroda"
hlásal nápis vápnem, brzy ho déšť smyl,
přijeli nás chránit jak zněla dohoda,
co má říkat dětem se kantor naučil.
Děkuji, nostalgiku
Už dlouhá léta jsem si přál, aby bylo po prázdninách.Aby ty zdivočelé smečky dostaly dávku drilu. Ale už to neplatí, dril se nekoná a mě je jedno jsou-li prázdniny. Tedy pokud se nekouknu v jízdním řádu o políčko vedle.T.
a byla škola a na zdi portrét jiný
učitel náhle nevěděl co říct
o výstřelech, co zněly do krajiny
a my sklopili jsme oči do lavic
***
Květoni, že se ptáš zrovna ty! Vždyť to umíš mnohem lépe - viz Hlodavec. Já s tou svojí naivitou nedokážu hnout. A děkuji.
macecho, každá doba je něčím hrozná, naštěstí děti to tak nevnímají. Děkuji.
Jazylko, správně - nostalgická, už je to tak dávno... děkuji.
nairo, tak to musel být hrozný zážitek, ještě, že jste tam zrovna nebyli. U nás to tak divoké nebylo, jen pár nápisů... moc si toho nepamatuji, jen některé okamžiky.
Děkuji za návštěvu.
javavie, děkuji za tip, i když asi nejistý.
sepote, já tomu také ještě moc nerozuměla. Děkuji.
renegátko, děkuji za příspěvek, já slyšela nejdřív Ulrycha, i když Kryl to potom podal lépe.
Jo, tehdy se ještě lidé uměli naštvat a sjednotit, aspoň na chvíli.
Hořkosladká vzpomínka.
Tvoje rýmy se příjemně čtou. Působí nenásilně. Jak to sakra děláš?
hezká vzpomínka na hrozné časy .... T***
taká fajn nostalgická čítanková
...víš, už si ani nepamatuju proč, ale tenkrát nám odpadlo odpolední vyučování a pak, když jsem šla druhý den do školy, tak, tam nebyla, byla srovnána se zemí...jen jsem tam stála a koukala, ....ale pamatuju si to dodnes... prý zrovna bombardovali...
......... ...........jo..vyprávění naší babi by zasloužilo taky sepsat...
..koloušku..dnes nějak všichni vzpomínají na babičky..:)
..moc hezky jsi to napsala..já byla tehdy zrovna u babičky akorát jsem ještě ničemu nerozuměla..TTT
Byl to takový podivný klid.Chystala se hodina občanské nauky a protože byla jiná doba, tak se dobré mravy pěstily tankovými pásy.Nejlepší byla propaganda, oni nás přijeli osvobodit.Jenže, nikdo je tu nevítal.Tolik naštvaných lidí se pohromadě často nevidí.
,,Prší a venku se setmělo,
tato noc nebude krátká
beránka vlku se zachtělo....,,
Jaro, vzpomněla jsem si díky Muamarkovi a na babičku. Tenkrát, jako dítěti, mi to smutné nepřišlo, to až teď. Děkuji ti.
Děkuji, Tony, i proto, že jsi to nezažil.