Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodruhé...
25. 08. 2010
5
46
2382
Autor
Overkill
Kometa řeže oblohu na kusy.
Z oblaků snáší se krvavé vločky
na hlavy slepých proroků.
Beránek choulí se v chlévě
před vilnými pohledy třech starých žebráků.
Krucifikace vyšla z módy.
Těš se!!!
46 názorů
Mě při pohledu na nebe napadají různý věci (obzvlášť poslední dobou se mi zdá, že tam vidím věci, jaké jsem eště neviděla:))..tohle je děsivější..:)
byla by to taková hezká tečka za tím naším případem... Jak praví Trachta :-))
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
šepotka: tomu se, tuším, říká svoboda slova a vyznání :-))) My se s Disi jen tak kočkujeme, že? :-)
MyšLenka: Celkem vzato - mohlo to být horší. Představ si, že bych se díval na nedaleký masokombinát :-)
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
Tak vidíš :-) Pokud se něco z níže uvedeného dotklo tvé víry a přesvědčení,tak tvůj názor respektuju, ale ohánět se nepochopením Krista... :-) K tomu nemusím být věřící, abych pochopil.
Já mám obavu, že ty nechápeš nás. Zkus se na naši diskusi podívat trochu s nadhledem. Žertovat se dá i na vážné téma. Pokud ti to nedochází, škoda...
P.S.: Díky svojí sestře, mám poměrně hluboké znalosti o křesťanské víře a když už si bereš do úst Ježíše, jak myslíš, že by reagoval? Určitě by nás nesrazil do prachu - spíš by se shovívavě pousmál...
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
šepotka: neříkám, že není :-) Jen to občas mírně přehání s Biblí :-)
disidentka: ty víš, jak to myslím :-))
Agnes: já to musel napsat. Zaprvé je to pravda a zadruhé byla ta podobnost jmen natolik lákavá, že ji nešlo nepoužít :-))
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
Agnes: I já přikládám slova díků :-) Bez tvého citlivého přístupu by to tady nebylo ono. Kdybych měl pokračovat v duchu křesťanské symboliky,tak napíšu, že někdy snad skrz Tebe promlouvá Agnus Dei...
- když to tak po sobě čtu, asi bych měl omezit kontakt s jistou rozpolcenou osůbkou :-))
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
Ne tak docela - pokud budeme předpokládat, že moje vize apokalypsy má reálný základ, tak pro nás bezbožníky nastanou těžké časy. Nevím jak tebe, ale mě neláká ani peklo ani očistec :-))
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
Člověk tady prorokuje temné zítřky a nakonec si z toho tady děláme srandu :-))) Běda autorovi!!! Opět byl nepochopen jeho tvůrčí génius! :-)))))))))))
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
Nikdy nevíš :-)))) Vatikánem by to pěkně zahýbalo :-)
šepotka: nakopalipsa by byla lepší :-)))
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
A nebyla to nakonec Svatá trojice? Když už jsme u těch religiozních témat? :-)
šepotka: díky :-)
sepotvkorunachstromu
25. 08. 2010
klíč: že by měl dnešek nějaký mystický význam? Normálně mě tyhle věci nenapadají. Jsem pokřtěný pohan...