Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž jsi daleko
Výběr: kafka, Cavalera, Print
11. 11. 2001
22
0
4040
Autor
dablik008
Když jsi daleko
prstenci
ukazováčkůsnažím se ukrást
z nebe
správnou konstelaci hvězd
vítr byl po ránu
trochu moc horlivý
bubnoval na sklo
nechal ústa plná vlasů
(smály se)
když jsi daleko
pražec po pražci
splétám lana
s volnými konci
kolem zápěstí
pro cinknutí zubů
které je slyšet
jen když se nedýchá
přikryl jsem struny dlaní
a otočil klíčem
když jsi daleko
zdi mi povídají
o touze
s
patřito pohledech a slovech
pro ty po nás
umí skrýt
jen zlomek srdce…
Matyjustin
27. 11. 2001
Asta, no to nevim co ty bys se mnou chtel delat :o)))
kafi, jo, plni, splni :o)
Cava, se nemusis kvuli mne tak vycerpavat...a neskatulkovat, neeeeeeee!!! ani do braku, ac mi to lichoti ;o))))
Psychopat, ne, nemelo, takhle je to naprosto spravne! :o)
a diky i za ty hvezdicky :o))
Astalavista
13. 11. 2001
počkat počkat .. co co co tohle jako má znamenat??? ... Já někoho chytám za slovo?? ... Chytnul jsem bezdomovce za nohu, opilce kolem krku, loupežníka za flígr, a školáka za školní tašku, ale za slovo???? .. ne ne .. to bude nějaká zlá, nepěkná ... ošklivý problém ... totiž pomluva, nemluva, domluva ... pflmpsvz ... do kopce i z meruňky rozběhnem se pro muňky .. ale kdo z nás mohl říci, že tím keřem prolítlo stejně husí , jako předloni:::???? .. no řekněte sami .. jenže zástěra staré Mrázkové tou dobou nevlála nad strništěm a myslivec Hrozina vystřelil teprve po prvé. Takže nevím jak Vy, ale já z toho nedělám žádné závěry, ostatně komu by se dnes chtělo se džbánem až na náves, že? .
.... jak nestojíš o hlubší kritiku??? .. Tak Ty nestojíš o mou hlubokoukritikujo? .. Tak to ne, já si hlubokou kritiku neodpustím!!!
.... je to brak:-)))))
..... jo jinak ... jinjak už nic .. jsem vyčerpán svým hlubokým zamyšlením:-)))
jelikož nestojíš o hlubší kritiku, tak napíšu jen, že se mi to líbí, ale jelikož jsem u Tebe zvyklý na lepší, TIP tentokrát nedám
Gasta, ty seš Ústečák ? no vidíš, já jsem hnedle vedle - z Teplic :-) Tak to bychom mohli někde zapařit a zabásnit :-))