Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena rozcestí
27. 08. 2010
17
12
2122
Autor
naira
na rozcestí
pražce zarůstají trávou
kam chtěly co ví dnes
o koutech nepoznaných
za obzor se smí proč
včerejšek houpe se
na cípu noci
a rosa
ještě nechce vstát
12 názorů
return...díky....i když netuším...možná....čí alter....hmm...:)
Overkill...díky...oceňuji tvá konkr.slůvka...natož...když já jsem měla podobný pocity..po přečtení po sobě sama...;)
Edmund....díky za ocenění...dlouho jsem tě neviděla...;)
šepotko...ty nikdy nezklameš...kór když jsme naladěni na vlně podobné...;)
Alegna....díky...tebe neznám...budu muset mrknout...(omluv mne, pokud zapomenu...čas...)
Honzyk.....ouu...díky...sem se ti trefila.....to mě překvapilo...o to víc...
varankaka...přesně tak...a víc...moc dík....;)
Nicollette....hmm..díky za zastavení...ale jak jsi přišla na to...že to není ze mě...to mi vrtá hlavou... ...kdybys mě četla dýl...tak ti poděkuju...ale takhle...nemyslím si, že o mě víc víš....
zblblý pt..... ..jo...díky....to sem taky chtěla.. ...aspon někdo... ...;) ....jo
no a moorgaane.........vím že víš že vím....a víme....;))) ...díky moc....
zblblýptáček
27. 08. 2010Nicollette
27. 08. 2010sepotvkorunachstromu
27. 08. 2010
Tak zvláštní pocit jako teď po přečtení jsem už hodně dlouho neměl. Bohužel je slovy neuchopitelný...
*T/O