Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmeče bez meče
01. 09. 2010
0
9
1350
Autor
Alela
Je poslední večer
co jsem tu sama
radši bych s mečem
o rok se rvala
nebo alespoň o jeden den...
hodinu......minutku
vteřinku jen!!!
K čemu ta slabost?
nechci se mlátit
mou minulost čas nenavrátí.
Mám snad kus hrdosti!!!
Tak hlavu zvednu
než půjdu dál....
ale napřed si sednu.
9 názorů
Hmm, já je tam dala abych dala na jevo zvýšení hlasu, páč když to nečtu, tak pak nikdo neví, jak to má znít, tak aby bylo jasno - na to snad interpunkce je, ne?? (teď se třeba ptám) :D A jinak si myslím, že jste všichni dost omezení. Kdybych byla slavná, tak byste mi to žrali i s navijákem. Tos slyšel, že si virtuóz, kterej bere statisíce stoupl na hlavák a hrál si na bezdomovce, kterej si chce hraním přivydělat?? Nikdo mu nevěnoval sebemenší pozornost - takže s tím na mě nechoď. Krchovský píše mnohem větší sračky, než co jsem tu teď vystavila já. Samozřejmě že mezitím má i spoustu dobrejch věcí. Ale touhle básní si myslím, že se vyrovnám jeho standardu. Minimálně ve sbírce Poslední list. Tečka.
Honzyk : varankaka má pravdu Všeň je malá prdel u Turnova :)
Alelo - myslíš, že je adekvátní -
1. reakce na kritiku, ač trochu impertinentní?
2. přirovnávat se ke Krchovskému?
Mimo to hádej se sama se sebou, přesvědčuj sama sebe, jenže tři vykřičníky účinek obsahu nenahradí. Jsou tam zbytečné - všecky tři, obsah by si v obou případech stačil sám.
Hovno tomu rozumíte. Přečtěte si Krchovskýho, snad vám to trochu otevře obzory, slepci.
ale napřed si sednu
a řádně si prdnu
by bylo dle mýho lepší zakončení hele, minimálně by to aspoň nenudilo k smrti...
mne prijde jako konjunktiv....samy predsevzeti, varanako....
....rikam, tak vo tom nepis, a udelej to, doboha...!:D...... to je samy "ja bych"....a nakonec z toho vyklici par malych kukuric.., ktery usychaj uz kdyz rostou))
višeň!
Prsty mi po klávesnici jedou jak dráha, se nediv, že mi něco vypadne (možná podle prstokladu nemám pravej prostředník:))).
Honzyk: myslíš, že je to smutná básňa?
...vzdycky, kdyz ctu podobny verse nebo kdyz mi podobny veci nekdo rika, tak mu odpovim....nekecej a udelej to....)))----varanako, co je to "všeň"..,? ......nevim...