Michale, já jsem v tom nevinně, nýbrž ti nepíšu ani neposílám avíza a dnes jsem tu až teď ke 23. hodině. Takže je mi líto, jsi-li obtěžován "ode mne", jedná se o nějaké nedorozumění.
posíláš mi nějaký avíza, nevim co to je, negramot, tři křížky
když necuknu, budu v ráji
! *
Michale, já tě určitě nevolala, přesto promiň, byl-lis vyrušen z klídku. Zdravím!
nevim kdo mi co poslal ale prislo mi naky avizo, to je asi naky doporuceni no nevim
Já to mívám zpřeházené
v knihovně neuklizené
u mě třeba Kabala
je hned vedle Hrabala
Camus vedle Chandlera
no není to nádhera?
No, Álo, jen jestli to není pochvala Potěmkinova. ((-:
no vidíš, Květáčku, ty ses bál, přitom ještě dostaneme pochvalu :o)
Všem vám, milí a vzácní, děkuji za návštěvu. Zvlášť kumpáni Ála a Květáček se vyznamenali až to tříská dveřma.Tak zas brzy přijďte pobejt !!! :)
az na ta kridla andelu jsem si rad v tve knohovne pocetl
Jednoduchý námět (knihovna) a přece sugestivní popis. *t*
Četls tu její poslední? Když je žena vážena, co má na hřbetě za šelmu? To jsou hned dva vkusy v jednom! Rozerve nás na vkusy!
Třeba má taky dobrý vkus...:o)
To je dobré!
Ale teď už se fakt strachuju, že až se Ferry domákne, že se jí tady vykecáváme, uvrhne nás oba do klatby.
a jsme zas u gregerií: lev má dobrý vkus...
To je takzvané "vkusné období".
muži prostě mají rádi dobrodružství...jsou případy, kdy si "své dny" užívají i několik týdnů v kuse...
Tam na ně prší, balkon se může každou chvíli utrhnout, ale ženy si užívají pocitu sucha a bezpečí.
Zatímco muži prožívají "své dny" na balkoně s fernetem...
Já bych tam žádný extra posun neviděl. Všechno pojednává vlastně o tomtéž.
předměty...věci...krámy... harampádí...
Když si rozebereme to poslední, tedy harampádí, které s daným tématem zdánlivě nesouvisí, stačí si představit, jak žena jen tak mezi řečí prohodí: "hárám", a pádí!
je zajímavé sledovat ten významový posun:
předměty...věci...krámy...
Jéžiš, já už to vidím, jak nás Ferry rozcupuje na kousky.
Ale to má za to. Copak neví, že - "my nesmíme ani naznačovat"?
Aleši, když máš "věci", tak nemůžeš na polštář, to dá rozum!
jen bych místo neosobního názvu Předměty doporučil Wolkerovské Věci...:o)
dík, tohle mě potěšilo, srdíčko poskočilo
Mě je Polštář také nejbližší - jako kdysi poprvé. Váha není tak zlá, i když by mohla být hodnější.T*
...ta poslední, jako bych to odněkud znala!!!*
Šmankote, dokonce náznaky jakési nevinně cudné lechtivosti!
Nádhera, ostatně jako vždy.
psí váha? asi je pro kočku...
...polštář je moje parketa,knihovna jasná a váha se mě netýká,je zanedbatelná :) tip jak býk**
To jsou v bleděmodrým ty pekelný pletichy v rozporu s fyzikálními zákony nás deptající. Hanba.
já furt vážim stejně a přijdu si čím dál tlustější
Knihovna je mile říkanková ale přesně tak ji vídám i já. Váha je kouzelná hříčka s tím hajzlem neviditelným a polštář jde trochu mimo mě. :)