Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO ZIMOMRIAVKACH
05. 09. 2010
12
18
1605
Autor
misty
mam ťa nablízku
stále menej...
dotýkaš sa ma slovami,
dýchaš mi do dní
a zamykáš ma
pred svojim objatím;
aby som v noci prišla
schúliť sa do tvaru tvojho tela,
ktoré chcem poznať naspamäť.
odomkni, prosím, moju zlatú klietku,
nech môžem ostať na noc
v tvojom sne
(o zimomriavkach)
18 názorů
lady1kazoo
23. 11. 2010blboun nejapný
21. 10. 2010
myslis sikmu plochu?
suhlasim, bol to moj prvy pokus tymto smerom...budem to "pilovat" :)))
pochopil si spravne...a nemusis mlcat, staci, ked budes vraviet posepky :)))
Zlatá klietka-jako by zde(v jiné rovině)byla personifikací,..raděj pomlčím.
raj, uhadol si...mam na niekoho chut :))) a nad tou klietkou som chvilu sedela, ale ked som nenasla v zasobe nic lepsie, tak musela stacit...kazdopadne, az to budem po smrti vydavat, tak tam uz bude nieco ine (za ten cas mi predsa musi nieco napadnut)....
...a vdaka za koment :)))
Co ten medvědí prolog, chceš snad někoho sežrat? Zlatá klec-obehraná metafora, zde v nové funkci-budiž.
sepotvkorunachstromu
06. 09. 2010
diky, diky...honzyku, barvicky sa nepacia ani mne, ale krajsie tu na vyber nie su...a secko co pisem je civilne...som taka civilna basnicka :)))
....tvuj text, ale mne nelibi se ty barvicky...text civilni, rek bych, takhle podivne nastrojenej...))......ale , asi blbe receno, je to uprimny vyznani a kultivovane podany, po mym teda...