Jestle něgdo nemáte v Brně gde spat, tož pro 5 ledi s vlastnim spacákem be bele o mně postele (pro dalši jož jenom kobereček :))
Teda až teď se dozvídám, že byla ňáká uzávěrka - hm, tak smůla. A ten šuplík mně taky ňák unikl. Měl bych si dat pár facek. No nic, tak se aspoň někerej den zastavím na to čtení (ale pátek to nebude).
Toz uz by to tu nekde mohlo byt :))) papousku muj mily :)
rire:
krešnul mi hadr :-(
česky : ztratila se mi všechna data na harddisku
Papouch+Vio: Mohli byste prosím uveřejnit seznam přihlášených člobrdíků?
riráčku mohli :-)))
příští týden hned ze začátku, ju?
(pokud to stihnu tak i dřívwf :-)
Mahonku, kdyby takto uvažoval každej, tak to můžem
rovnou zabalit, lébrž by z toho byl chaos :-))
Bysme se na to mohli vytento, žeáno a sejít se
někde na louce a navzájem se přeřvávat... i když..
to taky není špatnej nápad... :-))))
papouch; ale to by byly zvýhodněny osobnosti oplývající mohutným medvědím hlasem - nebo postavou :))) ale fakt to není špatnej nápad :))))
papoušku, vyděsil jsi mě - už jen to pomyšlení, že by každej uvažoval jak já...!!! naštěstí je každej člověk jinej a tak se něco takového nemůže stát :)))
:-))))) ale tu louku necháme raději na léto, ne? :-)))))
a proc ne v zime, dalo by se aspon tepat snehoulema:o))
a tak si obhajovat sva dila... hihiii
:o)
A nepředramaturgujte to! :-)))
papouch: léto :))))) letí sněhem :)
a je to! :)
papouch: No jo, to je prauda... tak já vo tom ještě zauvažuju... případně kdybych narazila na něco cizího, co bych mohla přečíst, bylo by to lepčí...:)
Wopi: ...no když mi někdo nechá něco nepříjemnýho přečíst... konec konců číst umím...:)
uff tak jsem to odeslal i s nejakym vyberem trosku bojim bojim.... Monty ehm :o) jaké máš ráda víno ? hihii:o)
já jen tak vzpomínám na ovu, kde se teprve "po čtení" rozběhla spontánní recitace všech, co koho napadlo... v brně to nebude možné?
Mahoney, i v Brně to bude možné, ale jak jistě víš i v Ostravě jsme dělali scénář a dramaturgii ;-)
jak to tak tady čtu, tak nás chraňte všichni svatí... :o)))))
Monty: takových mám pěknou zásobu :o))
Vi, ja tedy prehodnotim a neco poslu. Co nejdrive, do nedele urcite. :-)))Zora
tak jen si scénářujte a drrramaturrrgujte, já si počkám na příhodnou chvilku, a taky jsetli se mi bude chtít a jestli bude co a tak :)))
a těšííímm a děkujuuuu :)))
Já teda přehodnocuju, ale nějak mi to furt nevychází... všechno, co bych snad dokázala (po několika pivech) veřejně číst, je děsně dlouhý... a kromě toho mám velmi nepříjemný hlas... že bych četla díla někoho jinýho? Šlo by to?
Pošlu, přijdu, budu číst.
Možná i někdo
uslyší :)
Sýkorko, slovenčina je na čítanie jeden z najkrajších jazykov :)
Monty všeckno de, dyž se sce :-)
Sýkorko - idea je jediná - sejít se a navzájem si přečíst dílka ... písmáci nepísmáci :-)
Monty - nepříjemnej nemáš, jen trochu tvrdší - a i kdyby ho někdo náhodou nepříjemnej měl, tak je na písmáku spousta děl k tomu jak vyšitejch
:))))))
Silvinka, uz nech posles tie dielka, hej ?
no jo, když já furt eště nevim... ale spaní nepotřebuju, tak to snad neni závažnej problém...
ale... neumim číst nahlas - takže v bodě mála děl k prezentaci nepomůžu... :(
Já se přihlásím jako aktivní autor, nebojte.
Wopi, tys snad nečetl, co tam Vio napsal. Koukej přivézt básničky, když se nebudeš cítit, tak to za Tebe někdo přečte! A propos, mohl bych se ještě poptat v divadle Polárka, se kterým mám opravdu dobré vztahy, jestli by někdo z herců nechtěl přijít, vyposlechnout si něco dobré (?) poezie a něco si zarecitovat. (Vio, Papouchu - mám?)
Bacile, jasně, díky.
P.S. Já to doplnil, předtím to tam nebylo, tak to Wopi nemohl číst ;-)
Aha, tím se to vysvětluje - zrovna na Wopiho mi to totiž nesedělo, že by byl raněn takovou slepotou :-))
No... dobrý... obraťme list, já stejně žádnou báseň nemam :)))).
A - popravdě jsem ještě nikdy žádné čtení nezažil a neumim si to představit. Poezii znam jen ve formě písemné. Sám jsem zvědav, jaké to bude.
škoda, že je to pro mě tak z ruky; víkendy mám nabitý a nestihl bych se vrátit; jinak bych klidně četl :-(( ach jo
dobrá, když to nebudu muset číst... pošlu
hele, je možný poslat poezii, že by to někdo četl, i když tam nebudu ? :-)
Človrdíku, poslat můžeš, ovšem nemohu 100% zaručit, že bude přečtena. Ale dík za nabídku. Určitě to pošli a my podle konečného zájmu uvidíme.
hmm..tak já přijdu na to šufle :-)))
uff, tak ja jdu prehodnocovat postoj :o)))
jarduloun
Ahoj,
mě by zajímala jedna věc: posílal jsem zatím vlastně jenom texty k písničkám. Dalo by se to udělat tak, že bychom přijeli hrát? Vím, že se ozývám poměrně pozdě, ale platí to i eventuelně pro další setkání - myslím, že by to mohlo být fajn. Napište mi, dík.
Wagy soráč, ale na kapelu je už pozdě... to by byl už organizační kolaps
jinak hudbička tam bude, ale bez érertyky
Tak se lidičky hlaste, hlaste, času už moc nezbývá
Vy, kdož díla prezentovat chcete, ale chcete, aby vám to četl někdo jiný, tak mějte na paměti, že čitatel musí mít řádný čas na přípravu... tak to prosím nezdržujte... díky :-)
Parada, prvniho jsem zrovna b Brne, jeste to promyslim!....
Hmm, ale moje dielka v slovenčine asi nikto nebude chcieť čítať.... :o) Ja neviem, mám na takéto verejné čítanie trošku trému, viete ako rýchlo rozprávam, no a čítam omnoho rýchlejšie. Tak ja si niečo skúsim nacvičiť. A možno dnes pošlem, ale ja už dlhšie nie som taký veľký "Písmák", takže to ani nebude reprezentovať vašu ideu... ?
Hmm, ale moje dielka v slovenčine asi nikto nebude chcieť čítať.... :o) Ja neviem, mám na takéto verejné čítanie trošku trému, viete ako rýchlo rozprávam, no a čítam omnoho rýchlejšie. Tak ja si niečo skúsim nacvičiť. A možno dnes pošlem, ale ja už dlhšie nie som taký veľký "Písmák", takže to ani nebude reprezentovať vašu ideu... ?